Friday, April 8, 2011

SAH ANWAR DAH 6 HARI TAK BALIK RUMAH




Kesian kak wan..sampai nanges2 kak wan

abg anwar dah 6 hari tidak muncul...

sudah 6 hari anwar tidak pulang

sudah 6 hari seks kak wan terabai..


Anwar pergi mana??

malam tadi anwar hilang di kuching

Kak wan hadir tuntut nafkah batin...

ingat anwar ada ceramah di Kuching..


Bila tengok anwar takde di sarawak

kak wan terus batalkan ceramah di di Sarawak semalam...

Sian kak wan terpaksa mengemis cinta dari anwar...

sampai hati anwar buat kak wan macam tu...


Anwar kemana??kejap ada kejap takde...

adakah anwar balik ke rumah bini muda dia??

dengar cite bini muda anwar di China...

heheheheh


Tu la kak wan,KP da nasihat kak wan kahwinkan sahaja anwar tu..

Nafsu anwar besar kak wan..kak wan tak mampu penuhi nafsu dia

satu sahaja cara nak ubat anwar ni

kak wan kahwin kan dia... amacam??

sponsor besar dah ada kalau anwar kahwin...

KY Jelly ada...apa susah...


Ayuh kita gerakan Kempen "kak wan kahwinkan anwar"

perlu,masa dah suntuk,sebelum anwar bertambah jadi setan

alangkah moleknya jika Anwar dikahwinkan,,,

sebelum kahwinkan tanya dia..

dia nak bini jantan ke betine...

muah muah muah muah!!!

4 comments:

hilbert said...

Salam bro,

betul bro..esok dah 7 hari Anwar tak balik umah,

bermula dari Kuching, Sibu, Bintulu, Miri dan Lawas...dan balik dari Lawas siang tadi Anwar terus ke N61 Bekenu, N62 Lambir dan malam ini mereka berkumpul di satu kawasan dekat Mosjaya tak jauh dari Airport Miri.

Esok Anwar akan melawat Klinik Kaku 1Pengguguran RM650 hehe..milik Dr Minah Indon..

Anonymous said...

Buah jambu tiga serangkai
Hanyut sebutir ke tanah jawa
Apa ilmu cik adik pakai
Makin dipandang makin ketawa

Kelat pisang kelat
Punggah budu tahi lalat
Batu pisang batu
Cuma adik hanya yang satu

Alah emak kahwinkan aku
Alah emak kahwinkan aku

Tanam pisang la rapat
Biar la senang puyuh berlari
Hendak ku pinang tak dapat dapat
Kupujuk pujuk ku bawa lari

Rumah tepi sawah
Kena pula langsir biru
Emak jangan marah
Esok lusa dapat menantu
http://www.free-lyrics.org

Alah emak kahwinkan aku
Alah emak kahwinkan aku

Limau purut lebat dipangkal
Sayang selasih condong bunganya
Hujan ribut dapat ditangkal
Hati yang kasih apa ubatnya

Kelat pisang kelat
Punggah budu tahi lalat
Batu pisang batu
Cuma adik hanya yang satu

Alah emak kahwinkan aku
Alah emak kahwinkan aku

Kiri jalan kanan pun jalan
Di tengah tengah pohon mengkudu
Kirim jangan pesan pun jangan
Sama la sama menanggung rindu

Rumah tepi sawah
Kena pula langsir biru
Emak jangan marah
Esok lusa dapat menantu

Alah emak kahwinkan aku
Alah emak kahwinkan aku
Alah emak kahwinkan aku
Alah emak kahwinkan aku

Tok Kelempap said...

Selangor memang dah selamat. Selamat hanya dengan Islam dan bukan UMNO

Tok Kelempap said...

Jangan lah pandang benda nanti mata hati buta. Ini yang jadi pada Melayu, walupun kononnya sembahyang nya tunggang tunggek tapi ilmu tidak ada. Maka tidak hairan lah lahir Melayu yang rosak akhlak nya yang menggantikan zihir dengan caci maki dan fitnah