Tuesday, April 5, 2011

SALAM 1 MALAYSIA 1 OMEGA :VIDEO ANWAR DI UPLOAD SEMULA


Hahahahah nampaknya itu video
sudah di Flag/block oleh pihak tertentu..
kepada anwar jangan la takut sangat
sampai nak block video tu..
kalau bukan anwar kenapa perlu takut??
atau amoi tu yang block video tu??

sebab dia baru tau malam tu
dia main dengan anwar...
kalau dia tau awal dah tentu amoi tu tolak...
sebab anwar ada hiv/arsenik...

ko ni betul la nuar!!
buat malu je dengan kerajaan china
hehehehhe

1 comment:

Anonymous said...

tak nampak mcm anwar pun....fitnah ye?