Thursday, April 14, 2011

SIAPA CADANG DIN MERICAN KE DALAM MIER???


Ada 2 orang ahli Parlimen diKenal Pasti
yang mencadangkan nama mangkuk diatas
kedalam MIER...
Nama 2 Orang tersebut pernah meletop beberapa bulan lepas..

DIN MERICAN di Rekemen oleh 2 orang ahli Parlimen ini
dengan alasan dah tua dan takde keje....
bila da dapat keje kat MIER hang sarung baju PKR...
Kepala Bana hang!!
marah ni...

5 comments:

Anonymous said...

selagi ada penyokong nwar kat dalam kabinet lagu tu lah jadinya.

Anonymous said...

selagi ada penyokong nwar kat dalam kabinet lagu tu lah jadinya.

Anonymous said...

bagitau je saper dua mamat yang rokemen tuuu, senang ckit, xyah aku pikir, bagitaula, saper dia, biar kecut....

Anonymous said...

tolong la tulis 2mp yang rokemen tuuuuuuuuu, please,please, jagn nakallll

Anonymous said...

apa lagi.....pecat je 2 orang parlimen tu.....lepas tu confirm ahli palimen tu masuk pkr...kalau tak percaya kita tunggu nanti....BN perlu keluarkan semua pengkhiant2 bangsani....DS Najib perlu lakukan tindakan drastik ni....saya sebagai ahli UMNO dan penyokong BN menyokong 100&....cepat sikit sebelum PRK13...