Saturday, April 16, 2011

TERKINI DARI SARAWAK: BN 52 KERUSI PR 19 KERUSI


Ini mood KP
Sepanjang berada di Sarawak
tepat jam 12 tadi,hati kecil ini
kuat memikirkan angka seperti tajuk diatas...
semuanya dari pengembaraan KP
Di sarawak....
Kuching-sibu-Bintulu-Miri-Kuching

Insyaallah selepas Sarawak ini lebih banyak lagi
cerita akan timbul dan akan dikupas
insyallah

15 comments:

Anonymous said...

PEGI MAMPUS PENCACAI UMNO/BN...aku xkan halalkan 1 sen pun duit yg terpaksa aku bagi pada kerajaan yg spttnya disalurkan pada yang berhak...tapi dpt kepada org2 yang TIDAK BERHAK...ingatlah....haramjadah perasuah2 negara dan pencacai2...

usin said...

anon 1:13am, pg2 buta meroyan x tentu pasal apahal? apa yg lu x halal 1 sen tu? lu beli minyak keta yg ron berapa? 97 ke? yg ron 95 ada subsidi bro. kerajaan x halal bg subsidi kt lu, sbb lu kedekut taik idung masin. 1 sen pun nk kira.lu masak pakai kayu api bro? gas ada subsidi, jatuh haram pulak utk lu. lu minum air kosong je la bro, sbb gula ada subsidi. lgpun x baik utk kesihatan lu. nnt kena kencing manis. kalau nk rasa manis2 sikit, lu beli gula kt siam ke, indon ke, @ singapork. hehehe, saja nk ingatkan lu, makanlah makanan yg halal adanya. hehehe jgn mare bro, nnt kena jual lelong...

Anonymous said...

Anonymous- berapa sen sangat lah yang kau bagi kat Kerajaan berbanding dengan duit dan kemudahan yang kau ambik dari Kerajaan

BajingAlas said...

anon 1:13

oiitt marah bebenor nmpk...

'terpaksa bagi'??? --> saman wajib byr beb...income tax pun wajib byr..satu dunia sama jer..

hang pi bg duit kat kerajaan sampai xhalalkan tu duit apa?
kerajaan paksa hang bg duit utk apa?

aduyai...pg2 dh skt mental kwn kita ni...

kesiaaan...

Anonymous said...

Ai, bukan main marah anon diatas ni. Beristigtifar byk2, jgn ikut perangai setan kawan Al-Jubur tu. Nnt x pasal2 mampus sakit jantung, lain la Al-Jubur tu lama lagi dia hidup menongkat langit, tu sebab menipu org je sepanjang masa. Al-Jubur tu bile nak mampus nnt baru mati dalam kehinaan... xkan anon diatas ni nak ikut skali mcm Al-Juburi tu jugak.


Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

lu punya duit bleh simpan la ..pi mampos ... 1sen yg ko belanja akan dikira oleh ALLAH termasok segala ayat ayat bangang .Aku ingat apa yang hang guna atas belas ihsan kerajaan dihalalkan sampai ko mampos.

Lu jalan ataih tanah merah jangan masok jalan raya la bodo siut ..

Anonymous said...

anon 1.13
kerajaan jugak x halalkan 1 sen pun kat ko sbb khianat agama dan negara... duit cukai tu duit kerajaan, modal pusingan kerajaan... kerajaan bagi lebih dari duit cukai yg kita bayar tak seberapa tu... aku jugak x halalkan 1 sen pun duit aku dan rakyat malaysia yang lain yang kau guna dalam bentuk infrastruktur jalan, kemudahan, pendidikan dan lain2... mampus ko anon 1.13

abg m said...

PI MAMPUS PECACAI DAP, berapa banyak kau bayar duti setahun? berapa banyak kau dpt subsidi yg diberi kerajaan BN? dasar sialan tak reti bersyukur. mu ingat cina dap tu boleh bagi kau senang? lu bodoh makanan dap la anonymus. ingat seblom kena yer , , , , ,

abg m said...

BN tetap dihati ku, pecacai dap boleh pi mampusssssss

LINK BLOG said...

Itulah sebenar bengkaknya hati kerana hasutan syaitan iblis al-juburin qarin,perasan lebih ,,kononya dia tak halal,,cess ,,,jangan main punggoq larr bodoh

Anonymous said...

pegi mampos! pegi mampos! anony 1:13am anjing pencacai PR! ko sewel ape haa ckp bnde bodoh bahlol mak bapak ko tk ajar ko jd manusia ke? mulut jahat nk mampos..
aku jg x halalkan duit cukai yg aku bayar jika termasuk kos subsidi yg ko makan kedarah bersama dgn keturunan ko tu bahlol! 10org kt sini menyumpah engko..Insya Allah akan laknat sungguh lah engko!

Anonymous said...

Kesian pada penyokong Al-Juburit ni. Makin lama makin terserlah kebingaian mereka tu.

*Al-JUBURIT - (depan belakang sama je hentamnye)

Anonymous said...

PAS, DAP DAN PKR BULEH PEGI MASUK LUBANG JAMBAN, BIAR MAMPUS DLM TU, JGN KELUAR KELUAR LAGI, BERSEMADI LAH DGN AMAN DALAM LUBANG JAMBAN TU, WUUEEEKKKKKKKKKKKKKKKK

Anonymous said...

Anon 1:13am

Hang patut tukar Warganegara la..Aku cadangkan kat TIMOR LESTEE....iyu pun kalau dorang nak terima la.....Dasar tak sedar diri.....

Anonymous said...

dajjal anwar - raja lendir