Thursday, May 5, 2011

15 DALIL ANWAR PATUT TINGGALKAN DUNIA POLITIK


Gagasan Anti-Penyelewengan Selangor (GAPS) mengariskan 15 dalil mengapa Negeri Selangor tidak memerlukan seorang pelaku videolucah, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor, ujar Pengerusi GAPS Hamidzun Khairuddin.
1. PENGESAHAN WARTAWAN KANAN- kumpulan pertama yang menonton video ini dari beberapa buah media cetak, elektronik dan media maya sendiri telah mengesahkan pelaku dalam video itu adalah 200% Anwar.
2. OMEGA. Jam omega anwar ditemui dalam bilik hotel itu.

3. DNA. Anwar sehingga kini takut dan tidak mahu memberikan DNA nya, bagi mengesahkan yang jam itu bukan miliknya.

4. SUMPAH. Datuk Eskay telah bersumpah mubahalah sebagai keinsafan bahawa apa yang dia bongkar adalah suatu kebenaran. Namun sehingga ini anwar takut dan kecut untuk melakukan sumpah mubahalah untuk menafikan kebenaran Video itu.

5. POLIGRAF. Sehingga ini anwar takut dan kecut serta tidak berani melakukan ujian tidak menipu.

6. DATUK ESKAY. Dia adalah sahabat baik Anwar. Dia berada di dalam video itu, dia membawa masuk gadis idaman anwar itu. Dia yang membongkar video itu.

7. PELACUR CHINA DOLL. Pelacur itu berasal dari China, dia adalah seorang pelajar IPTS yang buat kerja sambilan.

8. MANAGER CHINA DOLL. Dia adalah orang yang membawa china doll itu kepada Datuk Eskay.

9. CCTV. Cctv hotel apartment itu merakam dengan jelas kelibat Anwar datang dan pergi dari hotel itu.

10. TWITTER. Anwar nak gunakan alibi yang waktu itu dia sedang melayan twitter. Bila di periksa twitter Anwar didapati ada selang 2 jam yang twitter Anwar "diam". Ya waktu itu dia sedang sibuk memuaskan nafsu syahwatnya.

11. PAKAR VIDEO. Pakar video dalam dan luar negara mendapati video itu adalah 100 % betul.

12. BUKAN SUPERIMPOSED. Pakar filem menyatakan teknologi superimposed untuk filem atau video masih belum ada. Mereka berpendapat adalah mustahil untuk video superimposed apatah lagi untuk pergerakan seks selama 22 minit.

13. BODY LANGUAGE. Anwar menjadi manusia yang sangat takut semacam apabila isu ini di bongkar oleh Datuk Eskay. Kenapa ? Semua rakyat sudah tahu jawapannya.

14. AMK PKR. Perbuatan AMK PKR yang menghasut rakyat untuk menentang usaha Datuk Eskay yang mahu bersumpah laknat di Masjid Bandar Baru Sentul adalah usaha desperado Anwar untuk menafikan hak Datuk Eskay yang mahu membongkar kebenaran.

15. PAPAGOMO. Papagomo.blogspot.com merupakan blogger amar maaruf nahi mungkar yang paling berani membongkar video ini di alam maya. Kini rakyat boleh menonton dengan jelas lakonan seks penasihat ekonomi Selangor itu di banyak medan maya.

Dengan 15 dalil ini Gagasan Anti Penyelewengan Selangor (GAPS) mendesak Anwar meletakkan jawatan sebagai Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri atau Menteri Besar Selangor wajib memecat Anwar dari jawatan Penasihat Ekonomi Kerajaan Negeri Selangor.

2 comments:

Anonymous said...

ANWAR PATUT TINGGALKAN DUNIA POLITIK? MEMANDAI JE KP NI... ANWAR PATUT MENINGGALKAN DUNIA! BARULAH BETUL! BIAR DIA MAMPUS!

Anonymous said...

Kepada para2 bongok yang dok pertikai mengapa video tu itam putih, dah berapa kali dijelaskan bahawa rakaman itu dibuat dengan KAMERA KHAS untuk bilik yang gelap..(kecuali cahaya dari bilik mandi tu). Kalau korang pernah tengok rancangan2 'uncleseekers'.., atau dokumentari2 'mencari hantu' oleh orang2 barat.., maka akan fahamlaa korang yang hasil rakamannya dalam tempat gelap akan jadi itam-putih. Begitu jugak bila pesawat pengebom yg canggih sekalipun..., bila mengintai sasaran dari langit yang gelap gulita tgh malam..., objek dibawah akan kelihatan dalam itam-putih.. Begitu jugak dengan rakaman2 binatang pada malam gelap gulita kat rancangan 'Animal Planet' - Astro.

Kepada para2 bongok yang tanya..; 'kenapa tak fokus pada muka pelaku?'..(itu Nik Ajis yg selalu komen), jawabnya, macamana nak fokus..., kamera tu di letak di tempat tersorok..., tanpa jurukamera.

Kepada para bongok yang mahu 4 orang saksi untuk mengesahkan berita 'Anwar bantai pelacur' ni.., saya kata tak perlu ada 4 saksi. Sebab?

Sebabnya.., Eskay tak kata Anwar tu berzina. Dia tak tuduh sapa2 berzina. Kalau tuduh orang berzina jer baru kena ader 4 saksi. Eskay hanyalah bersumpah bahawa pelakun yang ader dalam video tu adalah Anwar Ibrahim! Dia berzina ker tidak.., dia tak tahu. Dia tak tenguk pun sama ada belalai Anwar masuk faraj pelacur tu. Mungkin Anwar main tindih2 sajer... Mungkin Anwar main romen2 sajer...!

Maka, dengan segala hormatnya dipersilakan para2 bongok yang asyik dok pertikai tu supaya guna akal sikit.