Monday, May 16, 2011

ANWAR KE SUNGAI BULOH SEBELUM RAYA


Anwar diperintah bela diri
kerana didapati bersalah
Tarikh Pembelaan 6-30 JUN
Sebelum Raya ini pandykutty akan ke sg buloh....
ahahhahahahah
Takbir!!

7 comments:

Anonymous said...

glory glory saiful bukhari!!!

Jeffry said...

TAKBEER!..TAKEBEER!...TAKEBEER!!! KEHKEHKEH

Anonymous said...

Alhamdulillah pada yang Maha Berkuasa.

Anonymous said...

BUKAN TAKBIR LA KP, "TAKEBEER"

Anonymous said...

bukan AnuuWar sorang jer yang patut disumbat dlm jel melaun-melaun pandikutty penjilat pungkok dia pun patut di humban sekali baru aman negara.

Takbir !!!!!

anaconda said...

Tu la, patutnya dah lama si anak babi ni ke penjara semula. dah elok kat dalam d bebaskannya pula, bila anak babi bebas merayau tu yg habis punah ranah d sondolnya, jgn lambat2, kang si anak babi ni lari keluar negara pula, jumpa Osama sekutu Omega, habis d bomnya Malaya ni kang, mmg sial kau ni Nuar...

Anonymous said...

Belum lagilah.Karpal wheelcha akan minta tangguh..tangguh dan tangguh macam biasa.Kemudian kalau mahkamah tinggi dah jatuh hukum,aljub boleh minta rayuan kat mahkamah rayuan.Prosesnya boleh makan bertahun2 lagi.Sekurang2nya sempatlah dia merasa PRU13 kalau tak mampus lagi.