Wednesday, May 4, 2011

BENARKAH JAM ITU DITANGAN AZIZAH??


Difahamkan jam 2 petang ini ada Sidang Media
tergempar yang akan diadakan oleh
DS Wan Azizah dan YB Nurul Izzah...
menurut satu sumber,Sidang Media ini akan menunjukan
Jam Omega mlik Anwar....
Betui Ke Ni Jijah???

4 comments:

aku je said...

selepas sebulan? musykil..musykil..
apabila ditanya yg bini tergagap-gagap menjawabnya. yang laki melenting mata terbeliak kening terangkat menyoal balik wartawan yg menyoalnya.

selagi boleh pusing, boleh belit..belit la jijah oi..presiden paling kayu dalam sejarah politik tanahair inilah dia. Wan Azizah. Noktah.

aku terbang said...

mari undi di sini

http://mari-mengundi.blogspot.com

Hahn said...

Jangan lupa tengok tali kulit jam tu. Ada tak tanda tanda di pakai.

Kalau ada betul ke tu tali tulin jam Omega.

Kalau kencing pun agak agak la, betina Korea!

Anonymous said...

ku ingatkan dia nak bawak jantan yang macm muka laki dia..heeee jijah jujah..klau kau tak ubah perangai kau dgn laki kau tu ke neraka jahanam jer baik