Saturday, May 14, 2011

FIFA WAJAR SIASAT FAS DAN KAFA DAHULU


Memang ada yang tak kena
siapa pergi stadium shah alam semalam
Pasti dia merasakan ada yang tak kena
Kecewa sangat RM15 ,Selangor main macam Pelacor yang main sehari 12 orang
longlai,lemah dan macam pondan!!

Logik ke Pendahulu liga super
Kalah 1-5???
Apa bodoh sangat ke selangor ni..
Yang main semalam bukan skuad piala presiden..
Aku tak nampak apa Devan punya strategi...
Semalam paling teruk..
Maruah selangor kat bawah tapak kaki kelantan...
Bodoh !! hanjing!!

SPRM FIFA PDRM
Siasat sampai ke lubang cacing...
Game semalam memang ada yang tak kena...
Mungkin Selangor Jual Game dengan Kelantan
Atau Pengadil Kena Suap...
So KP mohon Siasatan Segera...
PUNDEK LA FAS!!!
Semalam datang 40 Ribu
darab RM15.....!!!
TAPI PLAYER MAIN PALING HANJING DALAM SEJARAH!!!

7 comments:

Anonymous said...

Kelantan pernah menang dengan selangor

2-0
1-0
5-1
?-?

dalam tahun ni.

Anonymous said...

memang patut disiasat...tu bukan mcm selangor yang main..main macam celaka..panas hati aku..

Unit Multimedia said...

dah nasib kau geng selangor,cam kerajaan pakatan ler...

Unit Multimedia said...

memang wajar kena siasat ler..kot2 sama macam kerajaan dier yang banyak kelentong...

Anonymous said...

jgn emosi sgt.dlm permainan ni ada kalah dan ada menang.dah ari kelantan menang.kita kena terimala.pemain kelantan memang mantap n nasib menyebelahinya.kalu tak aku rasa patut 8 biji kelantan boleh jaring gol.kalu ko betul tgk la.tp ko ni jenis tak boleh terima kenyataan.

Anonymous said...

p

Anonymous said...

o