Wednesday, May 4, 2011

KEMANA PEJABAT PKR YANG BARU SELEPAS INI??


Setelah disepak terajang keluar oleh
tauke bangunan PKR di Tropicana ini
agak-agak korang la mana tempat anwar nak sewa??
ada cadangan??

1.tepi muzium negara
2.dalam penjara sungai buloh
3.area makhamah jalan duta

ada cadangan lain??
jom bantu anwar cari tempat sewa baru!!

9 comments:

Sahabat-Gunung said...

Lanson Palace.... senang sikit

Anonymous said...

laaaaaaaaa...nak bagi sewa macamana pejabat sekarang tak bayar sewa, dengarnya tak bayar rm800 ribu. bawah pokok aje tak payah sewa macam cerita laksemana doremi tu....

Anonymous said...

aku cadangkan nuar dan keluarga gi buat opis kat tg rambutan atau tampoi..situ ada banyak bilik kosong untuk mereka. biarlah mereka berpidato dengan ahli uhlul spital tersebut..

Anonymous said...

Bukit Segambut!

Anonymous said...

nak sewa apa? yg ada pun tak berbayar sewa sejak masuk!

siapa nak bagi .... memang kena kencinglah jawabnya.

mazri said...

bawah kolong...buka pejabat stail kedai kopi....hhehehehehe....tu je tempat yang selayak nya untuk parti kencing rakyat ni

Anonymous said...

Sebelah premis SPA yang ramai China Doll.. erm, cm kat tmpt area Bukit Bintang je, Jamil Kucing blh taruk bontot utk byr sewa bulanan pejabat PKR yg baru tu. Semuanye demi kesetiaan dan kecintaan Jamil Kucing terhadap Bung Nuar ANUgerah yg hebat... Hehe

Mctheory said...

he he.. bawah jambatan sungai klang.. masih kosong! he he..

hilbert said...

Salam KP,

saya cadangkan PKR pindah ke Bangkok(bukan Anu Bengkok) Thailand..sana manyak amoi2 cantik, putih gebu..jambu2pun ramai hehe,,senang buat keja..main facebook pun jadi mudah..boleh terus main sama bini dan cucu dirumah juga hehe