Thursday, May 5, 2011

MENTERI BESAR YANG BODOH-BODOH ALANG


Ustaz -ustaz..kenapa jadi macam ni??
jangan kalut sangat ......
Zaman BN,boleh je UUM Bayar 150 Ribu Setahun...
Kenapa zaman PAS perintah UUM tak boleh bayar amaun yang sama??
1.7 juta bukan sikit...

PAS kena ingat yang masuk UUM tu bukan semua anak-anak orang UMNO..
Ramai jugak anak-anak orang PAS Bljar disana
termasuklah pensyarah-pensyarah yang pro pembangkang...

Ustaz Azizan jangan kalut sangat,nanti Tumit kat dahi nanti..
Jangan Politikan tempat anak-anak kita bljar...


P/S*Mana Pergi Timbalan Menteri KPT???

3 comments:

nazir said...

AZIZAN...

1. Sorry lah aku mcm nak muntah kalau panggil AZIZAN ni YB atau Ustaz..

2. Azizan ni apa kelulusan dia..?

3. Dah jadi menteri besar tak kan tak tau nak buat marketing untuk negeri kedah bagi menambahkan pendapatan.

4. Kenapa nak tekan Intenal customer mcm UUM untuk menambah pendapatan negeri.

5. Kenapa tak tarik perdagang luar melabur di kedah dan cara tak langsung anak kedah dapat kerja dan hasil negeri pun bertambah.

6. AZIZAN ni tau ke tak buat kerja ni... Islam apa ni dan mcm ni ke org islam PAS buat kerja...

7. Cakap lentang lentung tapi semuanya kosong....

8. Memalukan jaa...

Anonymous said...

Tuan,
Yang penting bagi kerajaan PAS sekarang adalah wang/duit. Apabila ada peluang untuk dapatkan wang/duit mereka akan berusaha. Itulah cara mudah. Anak orang PAS pun ramai di UUM tu. Mungkin lepas ini UUM akan menaikkan yuran kursus untuk menampung wang cukai tanah. Kerana rakusnya MB Kedah, rakyat yang menjadi mangsa. Fikirlah wahai pengundi, inikah kerajaan yang hendak dipilih.

Anonymous said...

minta maaf cakap...

betullah nazir, aku pun rasa mcm nak muntah, loya habis.. buat busuk nama ustaz aje. Otak letak kat kepala lutut.. langsung tak bole fikir mcm mana nak tambah hasil negeri tapi ada hati nak memerintah negara. Anak2 kat UUM tu tak ada tulis kat dahi pun anak penyokong parti mana.
PAS kata UMNO byk buat benda tak betul sbb dah lama sgt memerintah tapi yang PAS tu.. baru aje 3tahun memerintah, pun dah byk buat benda tak betul. Kata dulang paku serpih..

memang PAS ni cakap tak serupa bikin. Orang nak memerintah dia pun nak memerintah tapi perangai masih mcm dia pembangkang.

Agaknya itulah tahap pencapaian PAS dalam politik, pembangkang dan terus pembangkang sebab tak ada kualiti pun sebagai pemimpin atau untuk memimpin.

Memalukan islam!