Monday, May 16, 2011

PENJARA SG BULOH MERIAH TAHUN NI..JOM BERAYA DISANA


Jom tahun ni ramai-ramai
kita beraya di Sg Buloh Jom....
hahahahha
Dengar ada Event besar kat sana masa raya
dan sepanjang tahun ni....

ada program ceramah perdana
Solat Hajat besar-besaran
dan macam-macam lagi....
PAS-PAS Masuk ke Penjara sungai buloh boleh ditempah
di Balai Pengawal mulai sekarang...

3 comments:

Anonymous said...

wah pasti meriah raya 2011 nanti,kan.jangan pulak ada jamuan JANTAN JAMBU mahupun kuih karipap china doll dah ler.

anaconda said...

puasa pun belum dah tempah raya, buatlah satu2 dulu, mcm masa menutuh amoi tempohari, mula2 buka baju, kemudian pergi basuh cipap, pastu keringkan dgn tuala yg d sediakan, dah siap cium2 mulut dulu, pastu kat puting tetek, baru turun ke bawah, tang menutuh amoi reti pula ikut tertib, tang raya cepat benar nak sambut, puasa dulu Nuar ooiiii, buat terawikh, qia muluallail, bnyk2 buat solat hajat minta d ampun, tak pe la Nuar muka kau dgn pandi kutty pun lebih kurang je...

Ular Menyusur Akar said...

Kalau si nuar tu, puasa pun dia tutuh. Tak percaya tanya Norlaila....