Thursday, May 19, 2011

SENTUH BENDERA INI UMPAMA PEGANG KOTE ANWAR


Bendera ini sudah diwartakan
sebagai haram apabila pertubuhanya sudah diharamkan..
bila dah haram,kalau kita sentuh,maknanya haram jugak..
jadi kalau dah tersentuh,kita kena samak ....
hahhahah samak tau jangan tak samak....
geli KP nak pegang....

3 comments:

PAS Tulen said...

Undi PAS dapat pahala. Syukur Alhamdulillah.

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=J1_VVwlxIck&feature=player_embedded&t=225" rel="nofollow"></a>

Anonymous said...

pas tulen..bnyk lagi benda yg blh dibuat utk dpt pahala...TAK MAKI ORANG lg banyk pahala....dok maki org...takan dpt pahal jugak kot..sbb hang dlm PAS..bnyk punya cantek....tuhan mana hang sembah ni...

Anonymous said...

PAS tulen?

Hampas adala...undi PAS sama mcm undi DAP...

Maknanya Undi PAS kasi kuasa kat DAP untuk hapuskan syiar Islam di bumi Malaysia.

Hanya totok PAS yang buta mata, hati, perut jer x nampak....

Memetik laporan sinar harian - PAS pun dah pandai main rasuah masa pemilihan...

Apa ni PAS Tulen? Mcm mana nak dapat pahala dengan undi PAS...PAS pun rasuah, kroni...hak2..

Oii PAS tulen..kat mana pahalanya undi PAS?

PAS cuma parti politik yang mempergunakan Agama Islam..bukan pejuang kepada Agama Islam..jauh sekali nak tegakkan syiar Islam...

Bukan la mata ko yang dok ijau jer tue....