Saturday, August 20, 2011

BAHANA ARTIS CUCI DOSA DENGAN PAS!!



NAK TAHU APA AZMIL BUAT???

DIA KAPIRKAN KERAJAAN DAN AJAK RAKYAT BENCI AGONG

AZMIL NI INGAT DIA DEWA KE APA???


DIA CAKAP KAT RAKYAT SUBANG SEMALAM

ORANG MELAYU TAKDE TELUR.....

YANG ADA TELUR ORANG MELAYU MACAM MANA???

BOB LOKMAN???

WARDINA????

5 comments:

Anonymous said...

tu la cara nak cari popular masa sekarang hantam kerajaan sana sini...dia rasa kuliah dia kat syria tu dah habis ke? dah masuk makam tertinggi tuk bersuara... dia tak tahu ke ulama2 di syria tidak pernah mengajar menghantam kerajaan..mereka lebih kepada pembersihan jiwa dan menenggakkan sunnah rasulullah

Anonymous said...

Bila mereka masuk PASPISPUS, mereka dah merasakan mereka sudah mencuci dosa dan sentiasa berada dalam keadaan maksum walaupun memaki dan menghina orang kerana mereka sudah menjadi orang pati islam kononnya. Samalah dengan kefahaman kristian iaitu bila mereka telah di baptiskan, mereka menjadi bersih dari dosa, dan lalau membuat dosa pun, jesus (bukan nabi Isa) tanggung semua dosa mereka.

Azmil ali setan ni pula walaupun dan berjanggut putih , berjubah dan berserban besar, tapi setan masih lagi bercokol dalam dirinya walaupun pergi syria mendalami ilmu Agama. Identitnya sekarang menghalalkan dia merapu apa saja.

Anonymous said...

biar lah apa dia nak cakap asalkan dia bahagia...orang yg mendengar bolih menilaikan sifat sesaorang..jadi pendakwah bebas yang membina..bukan nya memecah belah kan silatulrahim sesama islam..tu kan lebeh baik dan dihormati..kenapa x nak kutuk kerajaan p.pinang sehingga kan azan dan membaca al quran di isukan..yang x de telor si ALI SETAN nie lah yang sebenarnya...

Anonymous said...

makin tua makin nyanyok ali setan nie..

Anonymous said...

ini semua pasal duit brooo skali ceramah bukan sikit duit masyuk poket kkalau maki hamun fitnah lagi masyuk banyak.....kat gerega melayu dimurtadkan di masjid melayu diburukkan lagi...