Monday, August 8, 2011

HADI MINTA JAIS MENGHADAP DIA..KONONYA KEADILAN


Siapa hadi nak minta JAIS menghadap dia>??
apa tidak cukup hassan ali???
Siapa hadi ni??
ahli music??
Majistret??
lawyer??

Haji hadi ada Sound semalam dia nak jumpa kedua-dua pihak
demi Keadilan....

kenapa dalam Kes Liwat Anwar Saiful
Haji Hadi tak nak jumpa Saiful??
Prinsip Keadilan apa yang Haji Hadi Pakai???

3 comments:

usin said...

pehal la pulak hadi boleh kuar perintah jais kena mengadap dia? jais tu bwh jajahan takluk pas ke? bisa jugak org tua ni, cerdik x berapa boleh diikut. penakut pahit org tua ni dgn dap. bwk2 la istighfar. org kapir dh berani kacau agama kitapun, kita masih nk bertekak sesama sendiri ke hoi!!!

Anonymous said...

dia ahli parliment je, HA HA HA, takde kelayakan nak panggil JAIS pun, exco pun tak leh nak panggil JAIS, hanya Sultan Selangor je layak, MB pun kecut telur nak panggil Jais.

Anonymous said...

Dia malu la nak jummpa takut terlewat.