Friday, August 19, 2011

PAS ISTIHAR PERANG DENGAN ATM???


Buat pertama kalinya,ATM melalui Panglima Jeneral Tan Sri Zulkifeli Mohd Zin
membuat sidang media dan dibarisi kesemua 3 Cabang Perkhidmatan
memberi Amaran Keras kepada Pembangkang
agar isu kononya wujud penyelewengan Undi POS dalam ATM dihentikan....
dakwaan itu ditafsirkan sebagai pengkhianatan dan terdapat pihak tertentu cuba untuk memecahbelahkan ATM sebagai satu-satunya badan ketenteraan bersenjata di negara ini.

Kepada PAS,sudah sudahlah,ISU gereja ko dah tak leh
nak bawak,korang nak spin isu lain..
Mungkin PAS ingat UNIT AMAL dia dah cukup kuat?????
macam hanjing adalah

3 comments:

melayuangkat said...

GELI HATI pulak tengok Pembangkang kat Malaysia ni..belum pernah mana mana pembangkang satu dunia mahu memusuhi anggota keselamatan negara mereka.

Lucu sebab, dahlah bermusuh dengan POLIS, sekarang dengan TENTERA pulak..lepas ni??

BOMBA????? Ha ha.

Anonymous said...

ATM dan kerejaan patut ambil tindakan keras keatas askar2 pencen yg berbohonh ni, tarik balik pencen dan dakwa mereka dimahkamah, kalau betul tuduhan mereka sekalipun, dakwa semua termasuk pegawai2 atasan, menjadi kesalahan besar menipu didalam pilihanraya, ISA kan mereka segera, isu2 mcm ni tak patut dibiarkan....

Anonymous said...

kami harap ada ulama di malaysia/ ulama kumpulan kami yang mengistiharkan PAS itu haram dan halal darah mereka....insyallah kami akan hancorkan pemimpin2 mereka, yang tersenarai seramai 27 orang yang sangat bahaya terhadap umat islam dan sangat merosakkan aqidah umat islam , di malaysia....jihat fisabillah....(al-y)