Saturday, August 6, 2011

VIDEO PALING SIAL!! SKMM KENA AMBIL TINDAKAN!!









Bodoh betul puak kristian yang buat video ni!!
korang memang hanjing!!

14 comments:

Anonymous said...

inilah satu dakyah jahat hendak memesongkan orang islam. Penggunaan kalimah ALLAH kepada orang ISLAM akan lebih banyak mendatangkan keburukan daripada kebaikan. Lihat saja Video diatas yang terang2 pelakonnya adalah orang bukan islam yang cuba mencemarkan nama baik ISLAM. Semoga Video ini diharamkan. memang dasar ajing

bomo said...

Propaganda yang harus dihentikan segera. SKMM tolong ambil tindakan tegas....BODOH punya kristian......

Anonymous said...

..muka2 kristian sabahan ni mmg berniat jahat/melampau terhdp agama islam. makin berani disbbkan org islam berpecah. Pas pun sentiasa baking puak2 ni. Ni lah tujuan utama bible nak di bahasa melayukan. SEDARLAH ORG2 ISLAM..BERSATULAH AGAR KITA TAK DPERLEKEHKAN. 'ISA' KN MEREKA YANG MENGELUARKAN DRAMA TERBODOH NI....

Anonymous said...

Kenapa tiada sebarang komen dari mana2 pembaca blog ini?
Bagi aku puak2 laknat ni dah keterlaluan.
Filem laknat ini hanya sesuai ditonton oleh totok pas terutama khalid gereja dan seangkatan dgn nya.
Skmm...jgnkan filem ini ,yang lepas2pun belum ada apa2 tindakan.
Takut ka pada puak2 laknat ni atau sebaliknya.
Ya Allah kau kami yang mencintai Agama suciMu.
Peliharalah hati kami untuk terus membela agama MU.
kau hancurkanlah kaum2 laknat yang mempersendakan Agama suciMU Ya Allah.

Fuad Costacurta said...

Puak-puak extreme di dalam agama kristian laknatullah...macam setan, menyesatkan manusia. Ambil tindakan kepada yang terlibat dengan tindakan yang setimpal....jangan asyek amaran sahaja!

Anonymous said...

ini mmg saje nk sesatkn org Islam Malaysia terhadap fahaman agama Islam sebernar...

anti politik said...

pukimak punya kristian..nampak sgt ni muka sabah.yg org tua tu lg la nampak menipu,korang tgkla pakai kain pelekat,tp ada seluar panjang kt dalam..memang bahaya video ni xleh ada kt youtube..sial kristian babi anjing

Anonymous said...

Khalid gereja dan kalid gagap pasti kata ini kerja umno. Kerja jahat puak2 kristian ini menjadi2 setelah fuckatan pembangkang menyokong penggunaan Allah oleh puak keristian. dan itu kalid gereja tak segan sili memasukki gereja Mereka harus bertanggungjawab apabila ramai orang Islam yang akan murtad kelak. Puak2 pas pula akan terus menyepi

MZA said...

Dakwah Kristian menentang Islam cerita baru.Cuma kini menggunakan rupa, bahasa di benua Asia sebab nyawa Kristian akan banyak korban jika mengguna peperangan ( Contoh:Vietnam dan Afghanistan).
Untuk mengatasi cara mereka berdakwah adalah mengguna cara yang sama menyebarkan dakwah Islamiah. Kelemahan ugama mereka jelas bila ditanya bagaimana tuhan mereka mempunyai anak dan ada hantu suci (holy ghost) yang diulangi setiap kali mereka bersembah.Kita pulak buat video menyebar kesucian Islam.

doc rajah said...

http://gospelgo.com/Malaysia.htm

post video ahmad dari link atas,kerja dajal malaysia

boleh juga kerajaan menjemput berbahas dengan kritian cara terbuka, seperti Sheikh Ahmad Deedat, dimana SEMUA pembahas kritian di TUNDUKAN oleh beliau

bible ada lebih 50,000 kesilapan
bible sendiri megatakan kedatangan Muhammad
bible is Byblos, a Greek word, ISA (s.a.w) is not Greek
Kristian comes from the Greek word Kristos
Ini kerja Dajal
UMAT ISLAM MESTI UPGRADE PENGETAHUAN....
THANK YOU FOR YOUR BLOG....KEEP UP THE GOOD WORK....insyaALLAH

TBR said...

brengset!!!!! pak rais, apa lagi...action!!!

Otak Geliga said...

pelakon india n org sabahan/ sarawakian

narratorpun ada yg Cina..

lakonan hancur...hahaha...skrip lemah giler...penghayatan watak membuatkan penonton geli...hahaha

kalau nak tunjukkan Islam ni terukpun berlakon la baik skit....hahaha

trima wahyu dr Allah masa subuh??...hahaha...ntah apa2 la puak extremis kristus sesat ni buat...pelawok.

org nak murtadpun tergelak....low class punya cara....muahahaha

adakah org2 yg buat video ni sangka org yg nak murtad sebodoh lakonan mrk dlm video tu? atau peembikin video ni nak ckp majjoriti org kristian bodoh sbb senang percaya dgn dakyah yg mrk buat??

muahahaha...sah2 pembikin, pelakon, narrator, penulis skrip n pekerja2 video ni mempertontonkan kebodohan mrk pada khalayak.

SKMM kalau nak bertindak buatlah kalau Hishammuddin nak bg amaran buatlah. hahahaha

Seven Inches For Fun in the House!! said...

jgn harap SKMM je my frens..FLAG vide tu dulu..ade lambang bendera tu, amik je 'promote hatred and violence'..kite pon kene usaha jugak..

Anonymous said...

jgn nak harap SKMM je..try pakai usaha sendiri dulu my frens..ade button FLAG kat youtube tu..FLAG dulu, amek je 'promote hatred and violence'..

kite usaha jugak..