Wednesday, September 28, 2011

BREAKING NEWS: EMPIRE SUBANG TIADA CF??



KP dapat satu panggilan telefon sekitar Jam 2 petang tadi
dari seorang yang ingin bagi maklumat tentang punca Empire Subang meletup pagi tadi..
Difahamkan punca letupan dari saluran Paip GAS...

Difahamkan Empire Subang ini belum memiliki CF bagi sepenuhnya bagi
bangunan Tersebut.
macam mana bangunan yang akan dikunjungi oleh orang awam
masih belum terima CF tetapi sudah boleh Beroperasi???

KP difahamkan mereka yang mengelarkan diri mereka Orang dalam
menyatakan ada Ahli Majlis yang kerap Mengepow Pemilik Bangunan Diatas,
dengan syarat dibenarkan operasi walaupun CF belum Keluar...
Benarkah???
SPRM kena Siasat...
Nasib Baik takde yang mati..bayangkan kalau ada yang mati???

harap SPRM dapat buat siasatan Kelulusan Bangunan ini..
KP percaya Ahli Majlis Yang terbabit dah mula panas bontot ni..
ntah berapa ratus ribu dia pow Tauke Cina ni..

Kalau semua ahli Majlis Pow shopping Komplek
bahaya bagi rakyat selangor hendak berbelanja didalam bangunan
baru di selangor...
Tak Selamat...nampak memang cantik..Risiko bahaya...

Kepada Lim Guan Eng,negeri mana yang Tak Selamat??
Selangor atau Johor??

2 comments:

Anonymous said...

macam tu bangunan yang dalam pembinaan dan yang baru siap dalam masa 1 tahun lepas kat selangor tak boleh percaya lah keselamatannya...... bahaya oooooo

mana tau tiba-tiba runtuh, tak pun naik parking bertingkat tiba-tiba runtuh.... juga

Anonymous said...

macam tu bangunan yang dalam pembinaan dan yang baru siap dalam masa 1 tahun lepas kat selangor tak boleh percaya lah keselamatannya...... bahaya oooooo

mana tau tiba-tiba runtuh, tak pun naik parking bertingkat tiba-tiba runtuh.... juga