Thursday, September 29, 2011

KISAH BENAR:BELUM NIKAH,TAPI ADA YDP PAS DAPAT CUCU HARAM


Sering kali kita terdengar perkataan anak haram...
jarang-jarang anak mungkin kita tidak pernah dengar
cucu haram..
Bukan senang nak cari cucu Haram..
hanya YDP PAS sahaja yang ada cucu haram...

Dikhabarkan ada seorang YDP PAS Kawasan dalam negeri Selangor
Punyai Cucu Haram...Cucu haram,bermaksud,anak dia dah lahirkan
anak sebelum kahwin/nikah...
tapi oleh kerana bapaknya YDP PAS,maka lebih molek lah
kita panggil anak itu cucu haram kepada YDP PAS...

Macam mana seorang YDP PAS, Boleh dapat cucu haram??
dalam ceramah bukan main bagus..
kutuk orang umno macam-macam..
last-last terpalit ke muka sendiri...

KP difahamkan anak YDP PAS ini bekerja
sebagai pegawai kerajaan di Negeri Pahang
satu kampung dah kecoh,mcm mana anak dia leh ada anak
dan YDP ni dapat cucu Baru(yang haram)

Tak kan buat kenduri,walau kecil-kecilan
tak panggil orang,sebagai Status YDP,Tak kan tak jemput
orang ramai?/ajk PAS kawasan??
Mustahil kan??
tup tup,balik-balik bawak cucu untuk bapak dia..

kepada YDP tu,kalau terbaca tulisan ni
letak la jawatan...buat malu PAS je..walaupun PAS dah takde maruah sekrang ni
KP takde niat nak aibkan YDP tersebut,tapi faham-fahamlah
satu kampung dah tau...
kalau YDP PAS Kawasan di Sarawak takpe,orang tak peduli sangat
ini selangor..
walaupun yang bersalah anak YDP tersebut..
tapi imej PAS kenalah jaga..dah lah PAS jadi Barua DAP..
Sudah-sudahlah tu memalukan PAS..
Kesian KP tengok...
Kepada YDP tu...letak jawatan k...
kalau letak jawatan,KP tak kan bising-bising lagi....

hehehhehe take beer....

1 comment:

praha2 said...

lain akli nak hnetam oran lihat muko sendiri dicermin dulu. baru lah komen. ini main hentam jo ah nah keno muka sendiri. kato oran ludah kelangit kono muka sendiri. kalo betul cerita ni berundur lah. dan yang anak tu berhenti jadi pegawai kerajaan kerano sudah jejas jawatan tu.