Friday, September 23, 2011

Mamat Khalid balun Namewee sibabi??


Sedari mula aku mula mengarah hinggalah ke hari aku merasakan letihnya mengarah, dunia perfileman adalah alam yang aku sanjung dan sayang. Segala perhal kepentingan dunia ini aku tampung dan ampu bagai mendokong anak bongsu puteri bunian. Aku mahu dunia perfileman melayu harus megah dan disanjungi pembikinannya. Aku mahu filem dan drama melayu tinggi martabat sumbangannya pada bangsa dan negara.
Baca lagi DiSini

1 comment:

Anonymous said...

Ayuhai kekandaku Mamat, beta kini hilang hormat & hilang timbang tara bila si Bangsat itu mendapat tempat. WOI Melayu yg buta hatinya kerna bodoh & mewujudkan Si Kitol serta Datok Madeliar dulu, kamu akan ke sula, akan ku cela akan ku hina akan ku sumpah durjana kerna menjadi Petualan bangsa.

Ketahuilah kita, si Bangsat tu besar gelak ketawanya, bangga dada didabik bongkak kerna anggapnya (Aku rogol isterimu di depanmu pun kamu senyum malah aku diberi harta)..takutkah kamu atau tololkah kamu. Yang rasa Nikmat si Bangsat itu...woi MELAYU Bangsaku takdak hati kah kamu, atau apa & siapa kamu ni, Astarafirullah...!!! woi bukalah mata bukalah hati, sayangilah dirimu jikapun tiada syg akan org lain walau sedaramu.

Kekanda Mamat, biarlag seketika mereka itu, AYUHHHH,...ayuhhh kita sedarkan yg lainnya, masakan menyedarkan yg lain juga salah, menghina bangsa itu tak salah..., jadi ayuh kita menghinalah lagi baik, hina pula bangsa mereka kah...??? itu tindakan bodoh..!, pendekatan terbaik adalah...senyapkan dia, pasti bukan kita tetapi di luar sana ramai yg menanti utk senyapkan manusia sebegini, kita hanya menyuburkan rasa hati maka yg subur di luar sana pasti tahu apa yang pasti....Melayu itu tetap SABARRRR...!!!,