Saturday, September 24, 2011

Tabung simpanan kerajaan negeri berjumlah 1.1 Bilion


Khalid hari ini dengan penuh bangga depan SPB Agong dan DYMM Sultan Selangor
mengumumkan perolehan sebanyak 1.1 Bilion simpanan tunai
dan dengan bangga kata 1.1bilion adalah yang terbaik dalam tempoh 28 tahun..

rakyat tahu mana hang leh dapat simpanan tunai tu..
mana tak cecah 1.1. bilion kalau dah 3 bangunan Milik PKNS
bernilai ratusan juta hang dah jual..
tu baru milik PKNS belum lagi Aset milik Yayasan Selangor..
so campur pasir yang hang dok korek sampai selangor berlubang
leh la hang bongkak kata 1.1 bilion

kalau macam tu hang punya koporat pimpin
hang bagi jawatan MB tu kat kerisputera dalam masa 2 minggu
bukan kata 1.1 bilion, 10 bilion pun kerisputera leh cari dalam masa 2minggu
Jual Bangunan SUK
Jual Masjid Shah Alam
jual beer tepi jalan
dan segala apa yang leh jual akan aku jual...hahahha
bodoh piang khalid...

pelaburan dan pelabur nya mana??
minggu lepas kata pergi german..
dah 3 tahun perintah baru nak g cari pelabur
lepas tu umum 1.1 bilion

masa mula menang khalid dengan exco pergi China
untuk tarik pelabur.. Nek wok(calon bebas kuala terengganu) gelak besar
bila hang kata pergi china tarik pelabur..
pelabur berebut pergi china sebab kos murah
hang g china tarik pelabur china.adoyai takde betul ini macam lor..

tolong bagi sikit mana kilang dari china yang hang bawak melabur disini???
pelabur china atau china doll???

3 comments:

Anonymous said...

Kilang hasil lendir Cins Doll banyak leeeeeeeeee

Anonymous said...

aku pun boleh buat macam tu sebab aset ada banyak jual je janji pegang CASH, cuba MB. terangkan berapa aset yang tinggal, dia ingat tadbir kerajaan macam tadbir syarikat kot tu yang jual lepas tu umum syarikat banyak CASH......

bodoh dalam bijak.

lepas ni nak buat bangunan baru tak kena keluar duit ke ????

Anonymous said...

khalid gagap apa lagi nak cakap selain bohong sepanjang hari