Tuesday, October 18, 2011

PENYU MENANGIS MALAM INI DI SHAH ALAM



Penyu pasti menangis malam ni
KP malas nak ulas panjang-panjang
hope Selangor Menang malam ni...

14 comments:

Anonymous said...

xpela penyu nangis kecik mlm ni,,nanti giant nangis besar kt KT lak hehe

usin said...

syafiq rahim gol sebiji. dua bijik lg dari mb sgor, hahaha. apa2pun sgor perlu menang mlm ini utk pegi final. go sgor go...

Anonymous said...

Lawan kijang baru ni pon kalu tidak kerana pesta kad merah penyu dah lemas dan hanyut dalam laut cina selatan... hehehe

Anonymous said...

Lawan kijang baru ni pon kalu tidak kerana pesta kad merah penyu dah lemas dan hanyut dalam laut cina selatan... hehehe

Anonymous said...

sapa yang nangis? kahkahkah..dah dua kosong.kahkahkah

Brahim Nyior said...

Jangan mimpi le.. Selangor dah kena boh dua kosong.. Dua-dua Manaf Mamat sumbat..

Aku rasa keeper Selangor ni outfocus malam ni.. Tu yang takleh selamatkan bola..

Korang jangan marah yer, sembang bola, ginilah...

manjung said...

silap la KP giant yang nangis huhuhu

Anonymous said...

hahahahaha.....selangor kalahhhhh.... cakap besar sgt....mcm punaisihat ekonomi selangor....berangan lebih..

Anonymous said...

bola tuh bulat bro.....yg diatas x selalu diatas...2-0....

Anonymous said...

apa2 pun red giants dah pun meraung mlm tadi..he..he..terengganu vs ns final nanti..

Anonymous said...

hehehehe.....na na na..ganu kite....hidup ganu...yessssss

Anonymous said...

kah kah kah Giant tersembam di Shah Alam...padan muke..

~ salam 2-0

Neilkie69 said...

Penyu menangis tanda kesyukuran, tapi Giant terkicik di seluar baunya busuk kepada orang ramai...Penyu tetap tawaduk dalam diam telurnya beratus namun dia tetap tak bangga...

Anonymous said...

kesian dia...kesian dia...kesian dia.....hahahahahaha...sapa yg nangis ni?