Thursday, October 27, 2011

SKANDAL SEKS FUZIAH TORON???


Kita selalu tengok minah ni keluar TV
Beperang dengan kerajaan Pahang dan Lynas Coporation
Perang apa?
perang kononya Lynas akan buat kilang Nuklear??
Giler babeng..tak kan Tok Nan suka suki nak bagi tanah buat kilang Nuklear??

apa lynas sebenarnya??
adakah benar2 lynas berbahaya???
orang kampung jangan terpedaya dengan minah toron ni..

KP difahamkan oleh Datuk Mashall Lynas
yang Fuziah toron tak pernah hadir
mana-mana sesi penerangan ttg projek Lynas ni...
So layak ke kata2 fuziah toron diguna pakai??
Rakyat pahang jangan Emosional sangat..

KP juga difahamkan Datuk Mashall dan beberapa orang kuat
Lynas akan berpindah dan duduk dikawasan projek LYNAS
dalam masa terdekat ini untuk membuktikan bahawa kadar Radiasi
di Lynas langsung tidak membahayakan berbanding
anda menononton TV selama 4 jam,radiasi nya lebih 20 kali ganda tinggi
dari Lynas...

Fuziah-fuziah..awat la hang bengong sangat...
Terbaru dikhabarkan, Fuziah jaja cerita ttg seekor
ikan berkepala 2 yang kononnya ditemui di area gebeng/balok
Kalau Fuziah nak tipu pun beragak la
Lynas belum operasi lagi,baru bina infrastuktur...

Kalau nak bohong pun agak2 lah Fuziah woi....
Babi lu Fuziah....
Tunggu kehadiran Kami ke Kuantan!!
akan kami lanyak kamu cukup2...

3 comments:

Anonymous said...

Ilmu yang dipelajari boleh digunakan untuk mendedahkan sesuatu yang bobrok tetapi jangan gunakan status keilmuan untuk membuatkan umum percaya kepada pendapat peribadi bulat-bulat. Fasik tu.

Anonymous said...

puziah ni memang celako giler, bila la nak kena lenyek ngan lori balak!

Bingai @ Bangang said...

zombi kampung pisang tak pegi sana ke? hehehehehe