Monday, November 21, 2011

AYUH RAKYAT INDON BELAJARLAH JADI MANUSIA


Gambar diatas dimana kaunter tiket
Final Malaysia vs Indonesia dibakar oleh rakyat Indon
dibakar kerana tiket dah habis...
macam ni punya manusia pun ada???

Apa pun,KP tak sanggup lihat lagu negaraku
diejek dan dihina lagi malam ini....
hope KBS dapat gunakan saluran politik KL-Jakarta
untuk memastikan lagu negaraku dihormati...

Difahamkan dan disahkan Skuad harimau muda akan menaiki baraccuda malam ini

3 comments:

YB Raz said...

orang indon ni kan lemah pemikiran..benda2 bodoh tu lah yang dorang buat..dan orang lemah pemikiran macam nilah yang dijadikan contoh oleh puak pas.

Anonymous said...

Jangan Mainkan Lagu Negaraku Malam Ini, Bukan disitu tempat lagu kita, minta KB kita batalkan lagu itu dan jangan dimainkan sekiranya ia hanya untuk dihina, dan sekiranya mereka menghina juga kita protes jangan dan batalkan perlawanan ini biarkan mereka rugi dan rakyatnya menuntut bayaran balik tiket.. padan Muka dia

Anonymous said...

Inilah tindakan manusia yang tidak bertamadun..di mana2 pun ada orang sebegini termasuk di Malaysia????