Friday, November 4, 2011

HAMPER RAYA 600 RIBU,VIP UMNO DITIPU BUDAK 24 TAHUN


Semalam KP ada cerita pasal hamper Raya KLIK SINI
yang jumlah kesemuanya Bernilai 600Ribu disponsor
seorang penyangak...(belum bayar supplier)

Beberapa orang sudah mula Panas Punggung...
termasuk yang menerimanya...

Dalam email terbaru KP dapat...
Penyangak tersebut baru berumur 24 Tahun...
Wah Kesian pemimpin UMNO dengan budak kecik pun kena tipu..
modus operandi penyangak tersebut,datang program UMNO
dan bergambar dengan pemimpin..
lepas tu letak dalam FB...bila orang tengok,semua kagum..
Adoyai...

haih...dan KP diberitahu,penyangak 24 Tahun ini
belum Daftar Ahli UMNO lagi....
macam mana pemimpin UMNO leh terpedaya..????
baru 24 tahun dah boleh berlagak nak sponsor hamper raya sampai 600 ribu!!
kalau bayar takpe gak...

Esok KP akan dedah apa perkerjaan penyangak ni...
KP dengar banyak gak pekerjaan dia...
mengalahkan menteri...

Kepada penyangak tu,lu mmg pundek!!Linkkasi busuk UMNO punya nama....

Tetapi kalau ada pemimpin yang terima Hamper yang bernilai 200 ringgit tu..
kalau rasa nak bayar sendiri amatlah dialu-alukan..

32 orang supplier..campur suami/isteri 64 orang
campur anak 128,campur jiran 256, campur sedara 512..
campur yang lain2...???berapa banyak undi hilang???

1 comment:

Anonymous said...

busuk la parti UMNO..
pemimpin UMNO yang menerima minta bertanggungjawap..jangan cakap x tau je dapat barang free bt x tau je..batak sangat barang free..nnt yang rosak ni parti UMNO GAK..BUDAK YANG MENIPU TU MEMANG BABI