Thursday, November 24, 2011

ROBOH SURAU:IMPIAN SETIAP AHLI DAP


Program merobohkan surau di negeri2 yang ditakluki oleh Pembangkang
nampaknya semakin rancak..
yang tak tahan,disetiap negeri dimana surau tersebut dirobohkan
mereka mempunyai kekuatan pejuang islam yang sebenarnya(konon je)
Pejuang Islam??
siapa mereka??

Ha pejuang islam dimaksudkan ialah PAS...
Kalau nak dengar dari PAS pusat mmg payah
tapi dimana perginya Dewan Pemuda PAS??
Di mana pergi Unit Amal PAS??
Zaman BN di Selangor,Sallehan Mukhyi(Dewan Pemuda PAS Selangor)
begitu lantang berbicara soal Islam..
apa sahaja yang BN buat Ketika itu sering kali dikatakan membelakangkan Hukum Allah..
Tetapi hari ini Sallehan Mukhyi dah kaya...
Sallehan Mukhyi dah mewah..
Sekarang jadi Ahli Majlis PBT beb...
Segala masalah yang melanda umat islam di selangor ini
hanya dipandang sebelah kaki sahaja..

Sallehan Mukhyi Contoh Produk Dewan Pemuda PAS yang Gagal..
Perjuangannya Tidak Konsisten..
Perjuangan Sallehan Mukhyi Berdasarkan kehendak Parti bukanya tuntutan Islam..
Di Sabak Bernam,Telur Sallehan Mukhi dipegang oleh DAP...
Bukan sahaja membiarkan Umat Islam terus Rosak di Sabak Bernam
malah tiada bantahan dari Sallehan Mukhyi bila PBT Sabak Bernam
meluluskan beberapa Lesen Rumah Urut....

Di Kedah Pula ,Menteri Besarnya Kluk Klek...
Sekali sekala nampak macam Standard Islamnya Tinggi
tetapi bila tindakan dia bersetuju merobohkan sebuah Madrasah berusia 100 Tahun
amat mengecewakan rakyat Kedah yang menaruh harapan tinggi kepada Ostat Azizan..
Azizan menggelarkan mereka yang bantah Madrasah yang dibina itu
Sebagai seorang yang bingai....

Ok Takpelah,rakyat dihukum dan dicerca oleh Ostat Azizan dengan sewenang-wenangnya
Rakyat Kedah jangan lupa,PRU13 dah mai da...
KP percaya anda tahu kemana hala mata pensil anda untuk dipangkahkan....

1 comment:

Tini Hashim said...

Salam Saudara yang dirahmati Allah,

Ini bukan perkara baru ttg orang2 parti hamPAS ni,if dorang yang buat semuanya boleh,dihalalkan dan yang penting dan kena ingat selalu, dorang ada kuasa mutlak utk tentukan sape muslim sape kafir.Tu belum bab syurga dorg yg punya.Susah juga bila riak dah naik kepala,sampai lupa atas dorang ada lagi yang MAHA BERKUASA.Nauzubillah..