Wednesday, December 28, 2011

IMAM MAHDI VERSI PKR???BERTAUBATLAH BADRUL AMIN

6 comments:

Pak Man Tokeh Unta said...

Kepala otak tak berapa nak center. Maklumlah asyik mahsyok dengan bini muda. Air guna banyak dah kemarau idea.

Agak2lah kalau nak ampu pun.

Adakah Imam Mahdi berjoget kut, pinggang tak sakitkah.

Itu baru berjoget belum lagi yang sorong-tarik2.

PAS hancur kerana ada orang yang macam nilah.

Badrul hang dah makan ubat ka belum.

Anonymous said...

hehe.....terrer betui ostad ni bagi kuliah tafsir.

Anonymous said...

bro,imam mahadi tak main china doll.imam mahadi tak amalkan plurism.imam mahadi bukan womaniser.imam mahadi bukan gergaji empat mata.imam mahadi tak berzina dengan isteri kawan sendiri.imam mahadi tak meliwat.imam mahadi tak kawan dengan yahudi laknatullah.imam mahadi sokong bank islam tapi benci imf.imam mahadi tak akan hapuskan peperiksaan srp(menyebabkan budak tak tahu membaca naik tngkatan 4 dan lima) .

Anonymous said...

nanti ada jugak yang bangang2 percaya. Telok krodot punya Badrul Amil.

Pemtelek said...

Nanti ada jugak yang percaya, rosak2 manteliti juak2 PR. Telok Kerodot punya Badrul Amin.

joe42 said...

agaknya sianwar dengar pun pecah perut ketawa.