Thursday, December 8, 2011

SIAPA MB SELANGOR DARI BARISAN NASIONAL??

PRU13 Makin hampir...
Rakyat dah tak sabar untuk kembalikan
mandat kepada Barisan Nasional..Tunggu masa untuk Khalid Gagap bubar DUN je..
Akan tetapi....
Jika BN benar-benar diberi mandat untuk memimpin Negeri Selangor pada PRU13
Siapa Bakal MB dari wakil BN???
Rakyat Pasti nak tahu,jika undi mereka diterjemah kepada BN
Siapa akan pimpin Negeri??
Mereka dah serik untuk melihat Seorang yang kononya Koporat
tapi pimpin negeri macam Keparat...

KP faham,dan KP yakin,BN selangor dibawah Pimpinan Dato Seri Haji Najib Tun Razak
sudah mengenal pasti beberapa Calon yang layak untuk Pimpin negeri Selangor...
KP pun dah dengar 2-3 nama2 yang disebut2 bakal untuk Jadi MB...
nama mereka yang disebut itu pun,KP yakin mereka layak...
Cuma kita perlu pilih yang Terbaik agar rakyat bertambah yakin
untuk memilih BN pada PRU13 yang akan datang...

3 comments:

Anonymous said...

tolong lantik MB yg bleh turun padang dan bila ditanya soalan dijawab soalan tu...

jgn jadi mcm MB sekarang yg bodoh sebab lain yg ditanya lain yg dijawab...

pejuang hamas...

ajai62 said...

Assalam Bro

Mestilah yang terbaik dari yang terbaik... UMNO kena belajar dari kesilapan lalu....

Anonymous said...

MB skunk xbwk selangor melonjak ke satu tahap kemajuan yg patut dicapai pada tahun 2011...tiada langsung perubahan sejak pembangkang memerintah malah aku lihat pembangkang kucar kacir dan lebih kpd isu politik dlman mereka tnpa mlihat rakyat selangor yg byk masalah lain...klu lihat zaman khir toyo dulu selangor menbangun dgn pesat sehingga diiktiraf negeri paling maju...aku org selangor dan maukan MB yg lebh terbuka, luas pemikiran dan dekat dihati rakyat...adil tanpa memilih bulu...=)