Wednesday, January 18, 2012

AKHIRNYA DISELANGOR PKR PEGANG KUNCI PINTU SYURGA


Orang paling kecewa dan sedih 18 Januari 2012 ni
tak lain tak bukan si Rani giler kuasa...
mana taknya baju melayu hitam dan tempah laki bini
tup2 orang lain jadi exco... Sian Dr Rani...
aku percaya dia kena Game dengan anwar
anwar janji macam2 kat dia...
Last Sijangkang yang dapat....

Tapi yang heran,rombakan kecil potfolio
telah membuatkan Menteri Besar yang pegang hal ehwal agama...
Adun Sijangkang just pegang Belia dan sukan..
Layak ke khalid Gagap pegang portfolio tu??

Baca disini

4 comments:

Anonymous said...

PAS tu parti Islam ker? Ntah laa..

Rakan mereka dalam Pakatan Rakyat seakan TIDAK mengiktiraf PAS sebagai parti Islam apabila Exco baru ni sekadar dilantik jadi exco jaga belia & sukan.., sedangkan Khalid Ibrahim, dari PKR yang ambil alih portfolio Islam...!

Nak harapkan rakyat ramai percaya mereka pandai hal Islam..? Jangan harap laa... Rakan kongsi mereka sendiri tak iktiraf..!!

Jelas lah.., DAP & PKR telah berjaya mengalih tumpuan PAS daripada Hal Ehwal Ugama Islam..!!

PAS - Parti muka tak maluu..!!

Anonymous said...

Tolong tanya Khalid...

Apa hukumnya MELANCHAP ?

Kah-kah...kah !

Anonymous said...

PAS tu sekarang Parti Adat & Sukan (PAS)

Anonymous said...

PAS pegangan kunci kandang anjing..
sebab PAS hanya anjing tunggangan DAP n PKR