Thursday, January 5, 2012

AMALINA MOHON MAAF KAT RAKYAT MALAYSIA

4 comments:

Anonymous said...

Mcm nila melayu, duduk tak ade apa-apa hal buat hal, walaupun mendakwa diri bersih itu tak cukup tapi perlu nampak bersih, ini tak tak semena-mena dok pakai macam tu wat pe, ini menimbulkan berbagai fitnah orang, ni la melayu tak kerja cari kerja, tak ada beban batu digalas, lepas tu bersilat nak menepis pulak.

KAYUAPI said...

Kenapa mohon maaf dari manusia? Kamu bersalah secara terus dengan Allah dek!

Anonymous said...

dah peluk jantan mat salleh nak minta maaf pulak. sedarlah sikit melayu, orang lain pun banyak belajar kat uk tu tapi takde pun aku tengok jantan melayu ke atau betina melayu peluk mat salleh macam kau tu. dasar bangsa tak sedar diri!

labu labi said...

ni pun dh nampak macam jalang..cite lebih la amelina ni..
kang balik blagak la tu..kerajaan pun dia lawan..