Friday, January 13, 2012

APA ANWAR JANJI PADA KADIAQ??


Mari kita sama-sama teka apa anwar janji
sampai kadiaq tetiba datang mai sokong peliwat???

1.timb perdana menteri
2.menteri besar
3.pengerusi petronas
4.tanah felda
5.anwar bagi kadiaq jaga tempat dangdut
6.boria akan dinaikakn sebagai tarian rasmi malaysia(kadiaq pengerusi)
7.china doll


macam-macam lagi la....
kadiaq-kadiaq....
KP dengar Kadiaq ada g jumpa PM minta macam2
tapi PM tak layan...
itu yang meroyan ikut anwar...
Butolah kadiaq...
dah puas hang sapu,la nie hang duk kalut sokong anwar....
kalut ah....


Ahli umno jangan panik, kerana kadiaq takde pengaruh
yang setia pada dia hanyalah driver dia je.....

p/s*ada ke g makhamah pakai reben kat leher
ingat pelacur tua mana cari makan.... hehehehehhe

6 comments:

BajingAlas said...

muahahahahahahahaha...
sakit perut gua pg2 ni.....

KP..!! lu dahsyatlah...hehe

Anonymous said...

betoi la orang kata...mamak nie lalang...bangsa x dak negara...

Anonymous said...

Kadiaq ni mau apa lagi. Tak kenyang2 lagi ke? Jaga lah bisnis hang tu cukup lah!! Awat, pasai najib tak lantik hang jadi esko kot walaupun kalah dalam pr dulu ?

Anonymous said...

Kadiaq, hang jaga rambut hang tu...Meh sini aku nak sekeh kepala botak hang tu....!!!!

rezqeen hill said...

anwar bg dia jawatan pelacur la.. haha

eXception said...

Kadiaq ni siapa?? Anak siapa?? Siapa yang bawak masuk dia dalam UMNO dulu?? Apa pasai dia hilang pengaruh dalam UMNO?? Korang cari la sendiri...