Thursday, January 19, 2012

KHALID BOLOT SEMUA ANUGERAH


Setelah berjaya mendapatkan Portfolio paling Panas dalam Selangor
Maka lengkaplah segala Award yang dimiliki oleh MB paling Bengap dan bebal dalam sejarah..
Khalid-khalid pemerintahan kamu sangat teruk

Jangan bicara soal kebajikan jika, masalah sampah yang kecil ini pun
kamu tidak mampu uruskan...
Come On lah..yang hang g gatal tamatkan Kontrak Alam Flora kenapa??
kan dah kena....
Siapa agaknya penasihat Khalid ni???
Faekah????
kalau faekah yang nasihat memang punah...
dia nak nasihat orang mcm mana??
dia pun tak mampu cari suami untuk dikahwini
mcm mana nak nasihat MB yang bengap dan bebal ni??

Jom Tukar kerajaan Negeri

"Bangkit kita bangkit!!
anak selangor bangkit!!
lawan kita lawan
lawan kerajaan Pakatan!!!"

2 comments:

john labu said...

PAS tetap jadi barua pada DAP n PKR.. PAS di baruakan oleh khalid ibrahim..
PAS x layak pegangan jawatan exco agama islam..
bodohnya PAS..

'PAS DI MATA PKR N DAP HANYA ANJING TUNGGANGAN '

stieja said...

alai hai malunya.kenapa dia jadi macam tu