Friday, January 13, 2012

MIN...AKU JADI MENANTU KAU BOLEH???




Sungguh ku tak mampu....
menahan rindu...ah ah ah
pabila diriku...
jauh dari mu ah ah ah....

siang malam terbayang-bayang
hanya dirimu sorang...
owh sayang.....


Azmin kalau ko rasa demokrasi kat malaysia masih subur...
ko kena terima kau jadi menantu...
ok????

hehehehehhe

kawan2 jangan marah ye...
hati dah suka....
yang korang benci bapaknya,anaknya tak salah...
hehehehehehe

6 comments:

Anonymous said...

Baik baik sikit bro... lu nak yang mana satu?

Nanti isu bapak mertua jadi isu negara lah pulak...

SIAPA YANG NAK WALIKAN ANAK NI?

ANWAR KE AZMIN... INI BAHAYA BRO, UNTUK KETURUNAN LU NANTI....

JADI AHLI JUBOR ESOK ANAK LU BRO!

HE HE HE...

Anonymous said...

Not my type. Azmin bela anak untuk habuan Anwar. Pehhhh.

Anonymous said...

muka macam tu yg ko stim, tak ada class betullah ko ni, aku rasa emak dia lagi ok

Anonymous said...

bro..tu...afifa ke ??
comella..

Anonymous said...

ha ha macam cimpus dan kempes je...ee tak de la aku nakminat.Pergh tak de taste la kau ni.

zorro said...

jgn anak ikut perangai binatang dah la..

azmin dh ngan anwar main jubo2