Saturday, January 7, 2012

PENAT BUAT REPORT....AKHIRNYA DIBENARKAN

Aku dah cakap
korang buatlah report walau 100ribu kali
korang ingat hisham nak dengar???
korang ingat hisham nak amik peduli???
lagi2 ISA dah mansuh...

KP dah kata jangan buang masa buat report
memenatkan dan membuang masa tuan2 sahaja
malah masa pegawai yang bertugas juga dibuang begitu sahaja...
Seksanya jiwa dan batin ni bila Menteri KDN kita takde telur....
harap senyum sampai ke telinga....
Hisham-hisham....

4 comments:

Anonymous said...

kalau ginilah gaya nya, PRU13 nanti kita boikot BN aja.

Anonymous said...

Tak Pe Biarkan

Kerana..Saiful mengharapkan pertolongan ALLAH SWT...

sedangkan Anuwar mengharapkan pertolongan manusia..dan dia dah tak yakin dgn solat hajat yg di buat

SUBHANALLAH..

labu labi said...

si hisham ni mmg pondan..
dia ni mmg x guna la..
dulu menang naib presiden sebab undi pemuda je..
tp pemilihan kali ni ko tau la nasib ko..
klau pondan x payah duk KDN raamai lg yang berkaliber leh duk KDN..aku pun pelik si pondan ni leh duk KDN..
tun hussien onn mmg pejuang..tp ko bkn..x layak langsung..sedar diri skit

labu labi said...

si hisham ni mmg pondan..
dia ni mmg x guna la..
dulu menang naib presiden sebab undi pemuda je..
tp pemilihan kali ni ko tau la nasib ko..
klau pondan x payah duk KDN raamai lg yang berkaliber leh duk KDN..aku pun pelik si pondan ni leh duk KDN..
tun hussien onn mmg pejuang..tp ko bkn..x layak langsung..sedar diri skit