Monday, January 2, 2012

SAFWAN ANANG,MAYAT HIDUP SEMULA



Wahhhh,aku dah kata,mangkuk diatas memang ikut skrip...
kali ini,dia cerdik sikit dari suhardi...
Semalam dalam FB,Sibuk kata hanjing kat atas ni sedang nazak...
hanjing diatas,kepala kena balun dengan FRU
Hanjing diatas,dikhabarkan rusuknya patah...

Tup-Tup, petang tadi dah leh jumpa kengkawan......
Kejap je nazak dia....
mungkin tuhan sayangkan dia,bagi peluang dia sambut konvokesyen dulu kut..
nanti mati takdelah sia-sia...

Bro...kalau ko nazak,tak kan,xda 1 wayar pun sambung kat badan ko....
tak payah wayar lah..
sekurang2nya doktor masukan air dalam badan ko...
itu pun xda...tak kan sekejap je nazaknya...
korang nie hanjing la..nak menipu beragak lah...

Sape2 ada no safwan anang tu,minta lah diberikan kat KP...
KP nak dgr gak pengalaman dia nazak...huhuhuhuhu
mahasiswa berotak udang dan berhati hanjing!!

6 comments:

Ab Rahman Noedin Jalaludin said...

Pelakon2 Sial yg menyusahkan negara, bangsa dan agama.....

Drakulla said...

Aku up lagi. Double sial!!

Anonymous said...

memang hanjing sial haramjadah.... kenapa tak mampus saja... babi ni kalau aku jumpa memang aku terajang dan siap ludah muka dia...

Anonymous said...

tak salah dia pun.Dia kan pelajar?jadi dia perlu belajar lagi bila nak jadi pelakon pro...

Anonymous said...

Mereka ni nak join BABI di Hotel Sg Buluh...nak menuntut mcmana nak kasi kote bengkok atau mcmana nak senang nak buang air besar.

Anonymous said...

lain kali bantai jer..sampai kote tak naik..heheheh