Sunday, January 1, 2012

SMM SALAH BUAT SKRIP...



Kes Suhardi berulang..
kali ini bukan di Bersih tapi di Perhimpunan hanjing2 SMM di UPSI awal pagi tadi...
orang syok tidur,mereka hanjing2 itu berbaringan diatas jalanan...heheheheh

KP difahamkan,yang atas katil tu,Safwan Anang...Hanjing kuat SMM
Plan SMM nak jadikan Safwan Anang macam Suhardi....
kononya kepala cedera teruk dibelasah(dalam tweet Adam adli)
tulang rusuk patah...
Tup-tup datang pulak sekor lagi hanjing SMM yang turut sama mendakwa kepala dibelasah
tapi takdelah terbaring macam Safwan Anang ni...

Ikut logik akal,yang tengah baring nak mampus tu..
dalam Tweet Adam Adli,kata kepala dibalun FRU..
Apsal tgk kepalanya ok je...nak kata kena balun belakang kepala
satu titik darah pun takde kat katil tu...
Tulang rusuk patah,dakwa adam adli...
kalau tulang rusuk patah,medical mesti letak dia atas pengusung yang keras tu
bukan letak atas tilam...

Yang kepala berbalut beriya-iya tu...
kenapa baju dalam yang berdarah beriya-iya
tapi baju melayu yang dipakai ok je....
dan kalau kepala yang dibalun,apsal baju dalam yang kena darah
baju melayu dipakai tak kena???
SMM hanjing,hang nak buat skrip pun,tgk lah dulu
logik akalnya...

KP cabar, SMM berhenti belajar dan kita berentap di luar!!
amacam ?? ada berani??

3 comments:

C L J said...

SKRIP TAK KEMAS ...

Anak Lenggong said...

Aku cuma kasihan dan nak nasihatkan para mahasiswa yang nak belajar...jangan jadi BODOH Adam & Geng yang BODOH dan BANGANG tu...ingat tujuan kalian tu masih diperingkat nak belajar untuk kehidupan masa depan dan jangan laa dicemari dengan niat lain..Ingat laa Peperiksaan akhir semester selama dua minggu sudah bermula, jangan korbankan masa depan dengan menyertai demonstrasi kerana kita tidak tahu apa yang akan berlaku. Tumpukan perhatian sepenuhnya kepada peperiksaan dan sebagai penuntut kalian harus hargai peluang berada di universiti sebab banyak lagi orang lain yang tak berpeluang nak jadi mahasiswa saperti kalian. Biar keluar universiti dengan segulung ijazah serta jangan hampakan pengharapan keluarga terhadap kalian.

Anonymous said...

Sememangnya mereka ni BODOH, BANGANG, BAHALOL tidak boleh dihajar langsung. Bila mereka gagal dalam peperiksaan nanti, kelulusan tertinggi mereka hanyalah SPM saja. Marah kat kerajaan tapi belajar di Institusi kerajaan. Apalah punya badigol!!!!!