Sunday, January 1, 2012

SUHAIMI DERHAKA BUAT HAL LAGI??



Pagi semalam,satu demo aman dilakukan oleh penduduk jalan kebun
tentang kegagalan kerajaan negeri menyelesaikan masalah BAS yang
menamatkan perkhidmatan mereka di kawasan kg berkenaan mulai hari ini

Dalam twitter Suhaimi bodoh bangang ni
dia kata,yang berdemo orang UMNO..
Wei suhaimi,mu tau tak,isu bas ni isu rakyat,bukan soal umno ke apa
mu tak tau ke 3 hari bulan sekolah dah mula, budak2 jalan kebun yang sebelum ni
sekolah luar dari jalan kebun nak naik bas apa??
mu giler ke mie???
ambo tak sangka mu segiler ni...

Isu yang hang tweet,kata bukan kuasa ADUN...
ada kuasa atau tidak bukan isunya..
sekurang2nya mu turun tanya masalah rakyat,bukannya dok lepak rumah baru je..
Tak kan mu tak tau,isu bas ni dah sebulan masuk mesyuarat exco..
apa bengap mu nie..
Pokoknya selesaikan..bukan nak tuding orang umno la apa lah..
ini masalah rakyat mie....
Atau mu rasa PRU13 mu dah tak nak tanding kat sri muda??
sebab tu mu buat tak tau masalah rakyat kat kawasan mu nie??
berat-berat..

Mu kena ingat,bukan orang UMNO je naik bas tu, anak orang PAS dan PKR
pun naik bas yang sama..sebab tu hak mereka,kebajikan mereka..
soal BAS ni mu tokseh la nak pilih bulu...

1 comment:

labu labi said...

bangsat punya suhaimi..
ko wakil rakyat bodo..
wakil kepada rakyat..
bawa masalah ni ke atas..
jangan belagak pandai..tp bodo macam anjing..
jangan menunding jari ke org lain..
jangan nak sibuk ngan bussines pasir ko tu je..masyuk..
hal bas x nak settle..kata kerajaan negeri untung berbillion..nak simpan je ke bonggok..


'PENDERHAKA SELANGOR'