Sunday, January 1, 2012

WAJAH-WAJAH HANJING SMM






Nilai sendiri,,,,
Mahasiswa Pencatur bukan dicatur oleh Peliwat

Hanjing-hanjing!!
SMM Hanjing!!
hehehhehehe
Yang kepala berdarah tu kalau nak tipu beragak la...
baju putih tu baju dalam dia...apsal baju dalam kena teruk
tapi baju melayu ok je....
lagi satu kepala yang berdarah,baju putih tu berdarah macam kena tembak...
Skrip lama berulang lagi...
Masa tukar kerajaan pun ada sekor beruk baring atas jalan...
Bertuahnya bumi perak ni yeop!!

2 comments:

Anonymous said...

bodoh punya org ....otak ada akal takde . Kenapa budak2 ni sampai berani berdemo kat dpn UPSI ni nak kena siasat jugak manalah tau entah2 dpt sokongan drpd segelintir tenaga pengajar kat UPSI sendiri. Sebab org yg tak mengenang budi terdiri daripada berbagai lapisan dan juga umur.

Anonymous said...

mat weeiii selamber jer hang pegang kain berdarah ntah ntah ader HIV tak pasal pasal muahahahahah