Thursday, March 1, 2012

TAK BOLEH TAHAN!! GILIRAN AISYAH KENA "KENCING" DENGAN PAS



"Hati membeku mengingatkan...
kata janji manismu..
ku dilambung angan-angan...."

Mungkin kemanisan janji PAS termasuk nikmat disyurga
membuatkan Aisyah Tertarik...
Takpelah...
Selamat Berjuang Aisyah!!

8 comments:

Anonymous said...

Nak buat mcm mana ...kebanyakan artis bukan ada pelajaran tinggi

Anonymous said...

enot hukum hudud sular tu bila nak masuk pas???

pejuang hamas...

Neilkie69 said...

Tu pasal kerana asas Agama Islam yang cetek...bila jiwa dah merintih maka dicarilah dahan untuk berpaut tapi sayang dahan itu merupakan dahan yang rapuh. Maka pelarian daripada keresahan itu hanyalah sementara waktu sahaja. Buat Aisyah jika ingin mencari cahaya Allah carilah pada golongan Ulama dan bukan pada Jamaah Parti Yang Penuh dengan kemunafikan dan kepalsuan sebagaimana Dunia Artis yang pernah Aisyah lalaui itu juga penuh dengan kepalsuan...

Anonymous said...

Bila dia nyanyi, memang top. Tapi bila dia cakap, nampak jahilnya. Kesian, tak pasal pasal, sanggup terjun kedalam kolam kerbau macam si luncai. Bodoh.

Anonymous said...

kasian kat mat neilkie merayu kat aishah suruh ikut ustaz biri2 umgok,tetapi aishah tahu ustaz umgok mana boleh pakai noi

Anonymous said...

PAS suka cari publisiti dengan kemasukan artis. Lepas tu dijaja merata-rata kononnya mendapat sokongan rakyat seluruhnya. Sekarang belumpun pilihanraya sudah banyak bendera buluh di pacakkan seiring tiang tnb. Punya megah kononnya ramai suka PAs tapi tunggulah PRU13,mungkin prestasi akan jadi macam PR Serawak.

Anonymous said...

Artis yang pudar ada 2 pilihan:

Meneruskan nyanyi atau belajar/mendalami ilmu ugama..

Kalau pilih nak belajar ugama, artis ada 2 pilihan:

Belajar dengan ulamak Islam atau dengan ulamak PAS.

Kalau belajar dengan ulamak Islam, dapat ilmu Islam...; kalau belajar dengan ulamak PAS, boleh pergi berceramah dan mengembalikan populariti... (duit pun dapat!)

eXception said...

Apa yg aku nak cakap Aisyah ni serupa je dgn Wardina dan Azwan Ali... Nakkan perhatian... Nak nama mereka panas... So bila nama dah panas... Blogger-2 pro kerajaan pun dah asyik sebut nama dia... Maka dia akan buat lakonan mcm Wardina dan Azwan menunjukkan seolah-olah dia tak bersalah... Tipikal sikap artis ni... Pandai bermuka-muka dan berlakon...