Friday, March 9, 2012

TAK BOLEH TAHAN!!PAS KOTA RAJA KATA ADA KEJUTAN??? AUWW TAKUT!!



Kejutan??
itulah yang dicanang-canang oleh beberapa ahli PAS dalam Parlimen Kota Raja ini tentang
Kejutan yang didakwa berlaku 10 Haribulan ini(Esok)

Kepada kepimpinan PAS Kota Raja,Kalau Kamal Batcha la Kejutanya
Kami Di Kota Raja tak rasa terkejut!!

TETAPI!!!!

Yang Kami Terkejut,PAS sanggup Amik Kamal Batcha!!!
Heheheheeh
Tak Sangka PAS Sanggup Kutip Kamal Batcha...
Wei PAS Kota Raja,Kalau Kamal Batcha la orangnya
Celah Gigi Beb...
Cuma Satu je Nasihat aku kat PAS Kota Raja ni
Sediakanlah Peruntukan Khas yang secukupnya untuk Kamal Batcha...
Hahahahahahahaha
Hilang Beban BN Kota Raja "Membela" Kamal Batcha atau dikenali Sebagai Kamal Peruntukan!!

Untuk Rekod Kamal Batcha Melepaskan Jawatan Ketua Bahagian PPP Kota Raja
bulan Lepas,kerana Bergaduh dengan Timbalan Presiden Dato Maglin D'Cruzz...


P/S* Sebelum Terima Kamal Batcha aku Nasihat PAS tanya dia
Peruntukan RM20 Ribu Pergi Zoo Negara tu,apa yang dia buat???
20 Ribu pergi Zoo Negara...hoMak Ai!!!

*Aku dengar Kamal Batcha da dibawah jumpa Tuan Guru Mat Sabu
dan Mat Sabu ada janji dengan Kamal Batcha ni...
Ntah apa janji aku tak tau lah...
Dengar dan tunggu jela Kejutan yang terkejut tu!!!
haa....(Tangan didada-Mata Keatas)

3 comments:

Anonymous said...

aku rasa dia ni gila nak bertanding kat kote raju tu...tu yg mengila sangat keluar PPP dan masuk pembangkang.....nak jadi wakil rakyat la katakan...

Anonymous said...

Mat SAPU janji kongsi bau burit mah sedap

Anonymous said...

Janji kongsi bau burit mah sedap