Monday, April 16, 2012

BOB KUMAN ????


Baca Kisah BOB KUMAN di blog Mazidul (DISINI)

"Saya sudah tidak boleh bergerak sejak 8 April lalu dan kemudian memakai mesin oksigen ini. Sebenarnya saya bukan ingin menagih simpati masyarakat," katanya biarpun kelihatan dalam kesakitan dan sukar menarik nafas.

Saya mohon Abang Mazidul Tanya balik benarkah Bob Kuman tidak kemana-mana pada 6-7- 8 April???

Kepada BOB..Saya tahu memang awk derita dan sakit hari-hari
saya simpati atas itu..tetapi apa yang diceritakan 
kepada Mazidul itu macam ada yang tak betul...
Tapi Terpulang lah...Saya taknak bersangka buruk,
mungkin Bob Kuman ada terlupa sesuatu yang berkait rapat dengan tarikh itu...
Dan saya rasa tak salah kalau BOB ceritakan perkara yang sebenarnya..

Kepada Bob Kuman Saya DOA kan awk sentiasa dalam KeberkatanNya

No comments: