Sunday, April 15, 2012

DEPA KATA WARIS MALAYA ANGKUT PAKAI BAS??







Aku malas nak komen
terbaru aku dengar2 dan tengok dalam FB
budak-budak Suhaimi Sri Muda dah Panas..
macam-macam mereka cakap pasal perhimpunan Semalam..
Depa kata 50 Biji BAS dihantar..

aku tak tau sape yang bodoh kat sini..
Kalau datang naik BAS tak kan budak2 diatas bawa motor Naik BAS?
Goyang Beb diaorang....
10-15Ribu...
Raja Pasir Suhaimi ketaq Lutut...

TQ Awie sudi Hadir!!
Awie memang Terbaik!!

2 comments:

Anonymous said...

Buta la diorang tu...beribu anak muda bermotosikal...tahniah waris malaya

Anonymous said...

Aku sebenarnya ada kat Area GM, Klang bila lihat ramai bebudak naik motor, aku ingatkan ada pameran Scooter rupanya mereka merupakan rombongan Waris malaya berkumpul sebelum bertolak ke Dataran Transformasi.

Syabas BN, kerana berani mengembalikan kepercayaan golongan muda...Tak kira siapa mereka. Yang penting ialah UNDI....Janji ROCK...Janji Menang...

Kepada POLITICIAN BODOH NIE, BIARKAN DIA MEROYAN.. BAS pebenda nak bawak mereka nie!!! tok sah kelentong...Tah macamana orang pilih dia jadi YB..


Tak de kredebility...hanya penafian dan busuk hati!! Your Career will reach the end of the road!! Berkata Dusta merupakan jajan yang nikmat untuk mereka. Then you can get LOST!!!!!