Thursday, April 19, 2012

GAMBAR ADAM ADLI TAK SEMPAT KLIMAKS!!



Ni Update dari FB Mahasewel...
La pembesar suara je pun yang patah
kecoh satu malaya..Memang hanjing la korang...

Cuba tgk Muka Adam Adli kat bawah tu...
Muka tak puas je..sempat Klimaks tak??
ntah anak dara mana hang kebas nie

2 comments:

Anonymous said...

geng adam adli sebenarnya skrg dah jadi umpan tuk cetus huru hara..kit siang anwar n the gang nga berdoa tuh minta ada org belasah bebudak mansuh ptptn dan berharap kekecohan akan merebak hingga rusuhan besar besaran terjadi..revolusi regime change tercapai,

Anak Lenggong said...

Laa..kesian betul..ngape dikacau bebudak tak cukup umur ni..dah laa dari kecik tak dapat didikan agama yang sempurna dari mak bapak..hidup di Universiti pun hasil sumbangan dari duit PTTN..bila pelajaran dah tak berapa nak jalan ..minta dihapuskan pulak hutang..yang kesian nya sekarang ni bertambah bangang pabila membiarkan diri dijadikan sebagai kuli batak dan barua nuar brahi & geng..kesian sungguh anak sape laa ni..

Tapi...banyak ni saje ke mahasiswa yang tak nak duit PTTN..elok laa tu ..tarik balik pinjaman yang dah dululuskan tu serta tuntut balik duit yang dah mereka pelahap tu..bagi je pada mahasiswa yang memerlukan..

Kenapa diserang mereka ni..kan lagi elok dibaling je dengan telur busuk..kesian siAdam tu tak sempat nak merangkak masuk kedalam kemah mahasiswi sewel untuk buat projek..