Monday, April 9, 2012

JANJI TERBARU ANWAR!!




Kepada Anwar dan pengikut yang bodoh bodoh belaka....
Janji memansuhkan PTPTN tak cukup manis untuk tarik pengundi
bagi aku janji mansuh PTPTN aku pun leh UMUM!!

Apa kata,aku nak nasihatkan Anwar!!
Menang sahaja PRU13
PAKATAN akan mansuhkan
1.hutang kereta
2.hutan beli rumah
3.hutang Courts Mammoth

Kalau Anwar leh umum macam ni aku percaya
sampai Kiamat PR perintah Malaysia!!

6 comments:

ISAC said...

Kalau dia boleh buat akupun akan jadi penyokong kuat PKR.... :)

Sudir said...

Kalau camtu baik tambah lagi hutang along, hutang ceti .......... wakakaka

Anonymous said...

Tambah lagi..hapus Tol, hapus road tax, hapus Income Tax untuk yg bergaji RM6000 sebulan kebawah, hapus duti import kereta, hapus sistem AP..semua rakyat boleh dpt 5 AP ..cukai pintu kurang 50% dan rumah2 orang Melayu tak ada cukai pintu.Subsidi teket kterbang untuk yang peri Sabah/Serawak dari Semenanjung dan vice versa untuk 6 kali setahun. Cukai bisnes perniagaan oleh PBT di hapuskan.Cina boleh dpt tapak jirat mcm di Nilai dgn 80%discount.Untuk Ahli PKR/PAS/DAP tapak kubor /jirat percuma..mesti ada kad ahli sebelum mampos at least 6 bulan sbelum mampos

wish6300 said...

betul bro , gua pun sokong sampai mati lu tau. utang gua semua langsai.

kiah vavavoom said...

Utang kain cik kiah yang 3 kali bayor tu bole
tolon setel tak??

Anonymous said...

Abis camno yg sponsor anak sendiri, bule bagi refund ka??