Wednesday, April 18, 2012

KONSERT DIRAJA SABTU INI!!HISHAM BILA NAK HALAU HANJING NIE



Malam tadi aku sempat jalan2 tengok hanjing-hanjing liar berkhemah di dataran
masuk hari ini hari ke5 haiwan liar itu berkampung...
Aku difahamkan Konsert Diraja didataran merdeka sabtu nie....
Hisham buat apa??
"Duduk dan lihat ke?"
Aku harap malam ni,semua dah selesai
lemak sangat hanjing nie.....

Kalau hisham kata dataran merdeka tempat awam dan bidang kuasa DBKL
So 28 april nanti bersih pergi dataran merdeka DBKL yang handle lah??
Sembur air pakai apa?
Straw??

5 comments:

setia UMNO said...

Aku terkenangkan ketegasan Tun Mahathir.
Kenapa pemimpin sekarang tak seberani Tun.
Asyik mengikut telunjuk rakyat yg nak merosakkan negara.

Tun Mahathir adalah pemimpin yg terbaik.

Anonymous said...

Nampak sangat bebudak ni malas nak bayar hutang.....ni bukan budak lagi ni....dah berbulu lebat pun!!!! kalu kawen ikut zaman dulu...maunya 10 org anak kalau ikut keagresifan diorang ni menunjuk perasaan....apa, ingat semua free ka??? cuba bagitau aku, kerajaan mana bagi free kaw2 tertiary education...please go outside world and learn adam adli....do not be stupid....seriously...malaysia antara school fees paling murah...apa bodoh engkau ni...PTPTN ni yang terbaik sebab bantu org susah belajar tinggi...kalu PTPTN ni takda....mcm mana org miskin mcm aku ni nak belajar dulu2 kat IPTA???? aku dah pakai bayar balik lah...dah abis pun sekarang....senang aje...dah pakai, bayar....bodoh betul budak2 ni....if you want free ed...how can we pay the lecturers??? bagi gaji dalam RM700 aje ke???? lepas ni lecturer plak mengamuk mogok juga....nak harap ANWAR??? very funny...i dah bosan lah dengan politician malaysia.....Government and the Opposition included...the Government sebab bagi manja sangat budak2 sial ni..... Oppostion sebab buat protes bodoh macam ni...since you people can say rubbish...i can say rubbish as well...saya betul2 malu dengan perangai siswa siswi kita ni....melayu saja yang sibuk2 mcm ni....cuba tengok bangsa lain....ada tak budak2 bangsa lain kecoh...mungkin seorg dua lah...yang lain tak ada....budak2 ni bagus....aku dulu mcm merempat aje sebab nak jimat duit PTPTN supaya dpt pakai lama.....tapi aku syukur...kalau takde PTPTN ni dulu tak merasa aku belajar tinggi....mak bapak aku duit takdak...org lain at least ada emas or tanah nak pajak...mak bapak aku takde semua tu....tapi aku nekad nak belajar nak ubah hidup keluarga aku...aku redah jugak semua....dah la aku ni perempuan bangsa melanau...kalau aku perempuan boleh bayar hutang PTPTN sebelum umur aku 30 tahun...apa lagi budak2 laki melayu pemalas (kat ipta kebanyakan pemalas dan selalu GAGAL BERHENTI ADALAH PELAJAR LELAKI MELAYU PEMALAS) macam penunjuk perasaan ni.....bunyi saya memang racist...tapi saya kesian dengan bangsa melayu....kalau lah berterusan macam ni...macam mana bangsa kamu nak maju.....


kakak gemuk

Anonymous said...

Sembur air pakai apa?
Straw??
___________________________
ganas jugak ko ni bro...

aku setuju dgn ko sebab hisham ni aku kira mcm makan gaji buta dan buta perut serta perangai mcm bapuk tua...

pejuang hamas...

Anak Lenggong said...

Biasa laa menteri amaran. lepas ni akan keluarlah kenyataan beliau sambil tersengeh beliau berkata "Pihak -pihak ni jangan terlalu melampau..saya akan mengambil tindakan sekeras-kerasnya"..begini lah yang sering terjadi pabila menteri yang menjaga keamanan dalam negeri melibatkan saorang yang tidak tegas dan penakut..

Anonymous said...

Banyak sangat mkn rasuah sebab tu la malas nak buat kerja.....