Thursday, April 19, 2012

MAHASISWA BUAT DRAMA PULAK!!



Benarkah mereka diserang?
atau ini Drama mereka untuk Hangatkan apa yang mereka buat?
almaklum lah,mereka tension tiada respon dari Media-media utama dan Pemimpin BN
Mungkin dengan cara ini mereka leh dapat simpati...??/
Dalam FB mereka kata yg serang pagi tadi samurai hitam...
Dalam video ni tak nampak pun...
Gempaq je lebih....
ntah mana Geng la korang Upah ni...
Korang ada 200 orang, pastu korang kata 60-70 orang serang
camp site korang...
200 vs 60???
Boleh Kalah???nampak sangat nie berlakon
sudah-sudahlah...

4 comments:

Anonymous said...

psycho war je ni kot utk wujudkan simpati pd mahasewel yg berhimpun ni

Anonymous said...

Penguatkuasa DBKL yg ada pistol pun diorang tak takut inkan pula orang lain, divert isu lah tu..

Anonymous said...

Whoaaaaa..Drama mahasewel....either mahasewel part 2..yang attack..or PR yang rancang...Why I say that..PDRM dari mula pun tak masuk campur...Apa pula nak bising..Mahasewel ada hak untuk berkhemah..orang yang cinta keindahan pun ada hak juga...woiii cukai pun belum bayar lagi jangan sembang fasal hak lah..Kalau betul nak sembang about demokrasi...ingat pada 2008 Rakyat juga telah pilih Kerajaan sekarang..so tunggu next election..untuk makluman RAKYAT bukan lah hak PR atau pun Mahasiswa

Anonymous said...

CIBAI = Celakalah Insan Anwar Bin Ibrahim
jom
katakan
CIBAI bersama mahasewel
CIBAI pada PAS
CIBAI pada PKR
dan
CIBAI CIFUT BABI