Saturday, April 28, 2012

MB PAHANG CEDERA DIPIJAK!!


CIBAI PUNYA CINA!!

8 comments:

Anonymous said...

nik ajis lagi lama jadi mb klate..LIm kit siang lama dah jadi presiden pas...karpal anak beranak juga ..karpal sampai lumpuh...lim 2 beranak...inilah hipokrit sebenar...anwar..azizah..azmin...

Anonymous said...

berani pada poster meme puak cina ni berani...

tgk la anak kit siang iaitu guan eng...

apa yg mampu dia bt ialah menari dan pijak poster gambar muka org melayu yg kuar dari pakatan haram jadah...

berani mai la perang!!!

apa barang pijak poster...

sikit pun melayu semangat tuah tak gentar...

pejuang hamas...

Anonymous said...

macam mana nanti jika anda lantik mereka ni jadi pemerentah? Abis kita dipijaknya.

Anonymous said...

Dulu sebelum merdeka bila kita Melayu besar hati dan jiwa setuju kasi dia orang kerakyatan kita tak sangka dia orang berani buat macam ini..sekarang ini aku blame siAnuar Ibrahim kaki bontot , peliwat negara kerana telah berani hasut buat kaum lain kurang ajar kpd kita....

Anonymous said...

Nanti aku tikam... haa.haaa

Anonymous said...

cina tu satu hal la...dah macamtu nak buat macamana...tapi yang melayu ni memang bangsat dok ikut bangsa lain buat apa...buat melayu yang join berih aka bershit tu pi makan bewak la babi ke

Anonymous said...

Semua komen kamu ni banyak rasis...penuh berbaur perkauman sampai nak bunuh kaum lain. Kamu semua ini macam puak Taliban dah.. yang sudah terpesong dari ajaran Islam yang begitu suci dan mulia.

Anonymous said...

Dulu tidak ader sikap yg keterlaluan atau kurang ajer. Sebab masih ader jati diri dan berhemat tinggi peribadi nyer. Tapi PR mendidik rakyat menjadi kurang ajer dan ganas. Tidak ader hormat sesama Bangsa. Generasi baru harus lebih berhemat dan berwawasan