Tuesday, April 3, 2012

SAH!!! SAMAD SAID PENGERUSI BERSIH 3.0 BULAN INI


BERSIH 3.0 DIJANGKA DIADAKAN PADA HUJUNG APRIL
ATAU PPALING LEWAT AWAL MEI..
CALON YANG TELAH DISENARAI PENDEK


1.A SAMAD SAID
2.MAZLAN ALIMAN
3.CHUA JI MENG

KP TAK PIKIR NO 2 DAN 3 ITU AKAN DILANTIK PENGERUSI BERSIH 3.0

5 comments:

Anonymous said...

BERSIHkan dulu muka hang tu Samad oiii....!!!

Anonymous said...

Wartawan hiburan majalah filem zaman p ramlee. Tulis novel jadi orang seni. Dulu marah kerajaan Isu ppsmi. Isu ni dah habis carik lagi Isu lain ye pak samad. Jadi sebenarnya apa yg pak samad nak atau nak tapi tak dapat?

Anonymous said...

Kali ni sape akan jadi pelakon sebagai manusia yang mati hidup semula dan manusia yang pecah kepala lutut gara-gara dilanggar kereta polis... er.. eh bukan, land rover polis.. er.. ntah, aku pun terconfuse....

kah kah kah kah kah... silap2 nanti ade yang berlakon jadi pak janggut serabai mampus sakit jantung kot.... xpe, syurga N.ajis dah tersedia untuk pelakon tu...

Anonymous said...

AKU SOKONG TUAN 4.16.

BETUL, MUKA SENDIRI PUN TAK BERSIH MACAM MANA NAK JADI PENGERUSI BERSIH?

Anonymous said...

BERSIH ni sudah tak releven sbb bnyk usul dlm penambah baikan pilihan raya telah pun diluluskan di parlimen.
kalau diadakan bersih juga ianya hanya mengapi apikan dan mengembalikan mementum sokongan rakyat kpd pakatan..dan mengharapkan tercetus huru hara agar terjadi arab sprimg..hanya org bodoh saja yg sanggup diperkudakan oleh pakatan ni