Sunday, April 15, 2012

TAHNIAH DBKL DAPAT HALAU HANJING LIAR DI DATARAN MERDEKA





4 comments:

Anonymous said...

ooo...tak da hanjing dah...ok. rimas la tgk hanjing kepala itam ni..

Anonymous said...

bodoh aku masih kat sini bilamasa angjing umgok tu boleh halau aku

Anonymous said...

kelakar la pula..14hb dah macho dah tp bl jd mcm ni main tarik2 pl dah serupa bdk sekolah rendah la pl...sudah la adam, klu ko berhati mulia ko kasi la motivasi kat kawan2 ko tu supaya rajin belajar then dpt rsult cemerlang, dpt convert loan tu jd scholar...dr buat keje xde manfaat ni jd bahan jenaka org then tunjukkan sikap malas belajar ko je..ingatla kat Allah wahai Adam oi..

Abu Garcia said...

Wujudkan pangkalan data utk kumpul maklumat peribadi spesis mangkuk ayun ni utk kegunaan majikan swasta dan awam.