Sunday, April 15, 2012

WAJAH-WAJAH POINTER 2.5 KEBAWAH YANG MARAH KAT NAJIB

6 comments:

Anonymous said...

Melihat mereka..sedikit simpati pun tidak menjelma tetapi meluap kebencian, meluat..apa gamaknya kalau kita kalungkan bunga kepada gambar ibu bapa dan anak bini mereka pula...biadap dan kurang ajar...

eXception said...

Wajah-wajah mahasiswa harapan BANGSAT!!!

Penjelasan Mengenai Isu Pinjaman PTPTN

Anonymous said...

Melihat mereka..sedikit simpati pun tidak menjelma tetapi meluap kebencian, meluat..apa gamaknya kalau kita kalungkan bunga kepada gambar ibu bapa dan anak bini mereka pula...biadap dan kurang ajar...

Anonymous said...

Oiiii BANGANG!!!! MANA KO TAU MEREKA 2.5 POINTER KE BAWAH????

Anonymous said...

mamat mamat bongok yang tak sedar di untung...berapa banyakkah sumber dana asing bayar kpd mereka ini...kalau pakatan pembangkang menang...hancur..hancur..hancur..bangsa melayu dan malaysia...semuanya boleh di beli..nauzubillah..y allah ya tuhanku...peliharalah negara malaysia ini daripada org2 yang fasik

Anonymous said...

Cuba tengok color diorang gelap gelap je.....bodoh punya melayu, aku ingat yang kena mansuhkan bukan ptptn...mansuhkan atau lupuskan dap,pkr tu