Saturday, May 12, 2012

KENAPA PUAK PEMBANGKANG MARAH SANGAT DENGAN VIDEO NIE??



Baru sehari Siar,ratus komen dan Dislike...
Kalau Video Boboi n Johan ini tidak memberi kesan kepada Rakyat
kenapa pembangkang Pelru Takut????
Relax la ....Baru 3 Video...
Pembangkang Punya Balun Video diatas bukan main Giler...

Afdlin dulu nyanyi lagu Untuk Pembangkang
takde masalah pulak???
Bila Nyanyi untuk bawa mesej rakyat atas pagar tak boleh pulak??
Apa punya lahanat korang ni...

Yang Komen dalam You Tube pun Emosi semacam je...Takut Ke???
KP dapat Maklumat 1 orang 20 akaun  untuk buat kerja2 bodoh ni...
Kelakar la korang ni... Jangan Perasan la Semua Rakyat Malaysia sokong Korang !!!
hahahahahahah

2 comments:

Anonymous said...

Yang UMNO Dan perkasa buat demonstrasi itu bolehlah...

anti bohmau said...

UMNO & Perkasa biasanya buat demo AMAN!

takder plak nak pijak2 bumbung keta polis, maki hamun polis, baling segala objek ke arah polis, jahanamkan harta benda awam atau langgar segala perintah & larangan serta menyusahkan orang awam nak cari rezeki!!

lagipun, tak der la pemimpin2 UMNO mahupun Perkasa nak bawa perusuh2 mcm pendemo bersihjijik3.0 bermeharajalela di kawasan peniaga2 melayu nak cari makan!!

jauh bezanya nak oi!!